Начало › Блогове › Стереотипи, свързани с определен пол, в рекламата
03.08.2017
На 18 юли 2017 г. органът за регулиране на рекламните стандарти в Обединеното кралство (ASA) публикува   доклад, който призовава за прекратяване на  стереотипите, основани на пол, в рекламата. Обсъждат се шест  категории стереотипи, включително: (1) роли (професии или длъжности, обикновено свързани с определен пол); (2) характеристики (атрибути или поведение, свързани с определен пол); (3) […]
Източник: Нели Огнянова
Предложи
корпоративна публикация
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Резултати | Архив