DISCOUNTS.bg събира на едно място всички отстъпки и намаления*

18.01.2012 | 08:00
по статията работи: Лили Бончева
Александър Долапчиев, експерт "Маркетинг и продажби",
DISCOUNTS.bg събира на едно място всички отстъпки и намаления*
Снимка: Личен архив

*Информация на партньор на Econ.bg

Александър Долапчиев е роден в град Сливен. В момента е на 29 години. Завършил е специалност Икономика на туризма в УНСС. Има близо 10-годишен стаж в сферата на услугите и туризма. Неженен. Работата с крайни клиенти го е научила да вижда и да се грижи за гледната точка на потребителите.

 

Г-н Долапчиев, бихте ли запознали нашите читатели накратко с проекта DISCOUNTS.bg?

Александър Долапчиев:

Здравейте! Ще ми бъде малко трудно да представя само с няколко думи проект като DISCOUNTS.bg, но ще се опитам да засегна поне основните принципи, на които държим, както и нашите виждания за развитието на проекта в най-близко бъдеще.

DISCOUNTS.bg е един наистина уникален и иновативен по своята същност проект, чиято основна цел е да улесни максимално избора на нашите потребители сред морето от продукти и услуги като събере на едно място всички възможни отстъпки и намаления. В момента нашият сайт разполага с три отделни секции: "Карта за намаления”, "Рекламни брошури” и "Ваучери за намаления”.

Казвате "Ваучери за намаления”. Това означавали, че и вие предлагате подобни оферти за намаления както и останалите сайтове за колективно пазаруване?

Александър Долапчиев:

Ние не просто предлагаме подобни оферти. Ние даваме възможност на потребителите да прегледат всички т.н. "ваучери” от другите сайтове, след което да преценят кой е най-изгоден за тях и дали всъщност се нуждаят от него. Не е нужно да зареждат по 4-5 различни сайта за колективно пазаруване, когато просто могат да отворят секцията "Ваучери за намаления” в DISCOUNTS.

Звучи чудесно, но това не превръща ли вашия сайт в един агрегатор на оферти, каквито вече има доста?

Александър Долапчиев:

Разбира се, че не. Както споменах преди малко, "Ваучери за намаления” е една от трите секции в сайта DISCOUNTS.bg. В момента например основно внимание обръщаме на секцията "Карта за намаления”.

Ще ни кажете ли нещо повече за тази карта?

Александър Долапчиев:

На първо място картата на DISCOUNTS.bg гарантира на своя притежател свободата да спестява без ограничения, без условия и без така дразнещото, поне според мен, изтичащо време на офертите в сайтовете за колективно пазаруване. Този таймер е гениален подход за осигуряване на продажби на емоционален принцип, но не винаги е печеливш за самите потребители. Ние искаме да предложим качествени и полезни места с отстъпки, които да се ползват по всяко време, без това изкуствено да завишава цените. С картата DISCOUTNS.bg успяваме да го постигнем.

Тоест, искате да кажете, че закупувайки картата за намаления на DISCOUNTS.bg, аз мога спестявам цяла година?

Александър Долапчиев:

Да, точно така. И при това спестявате не само вие, а и вашите близки, семейство и приятели, тъй като картата не е поименна. Тук може би идва и моментът да спомена, че разполагаме с доста широка и непрестанно разрастваща се мрежа от обекти, в които можете да ползвате намаление, така че, сигурен съм, всеки от вас и вашите близки би намерил по нещо подходящо.

За всичко това, което предлага, предполагам цената няма да бъде много ниска. Дали ще бъде достъпна за всеки?

Александър Долапчиев:

Абсолютно. Цената е 12,12 лв., което прави точно 1 лев и 1 стотинка на месец. Това според нас е една повече от приемлива цена, имайки предвид, че закупувайки картата веднъж, вие ще спестявате цялата 2012 година.

Казахте, че към момента във вашия сайт има три секции. Вече споменахме две от тях. Коя е третата?

Александър Долапчиев:

Третата е "Рекламни брошури”. Предполагам не съм единственият, на когото не му е особено приятно пощенската му кутия да е непрестанно претъпкана с всякакви листовки и рекламни материали? Това е и причината, поради която в тази секция събрахме на едно място актуалните периодични брошури на редица фирми и вериги от разнообразни отрасли. Вярваме, че е не само по-лесно, по-удобно и по-бързо, но и по-екологично да разглеждаме тези брошури онлайн.

Как мислите да продължите да се развивате занапред? Какви са бъдещите ви планове?

Александър Долапчиев:

Разбира се, ние няма да спрем да се развиваме дотук. Ще си позволя да издам една малка тайна, а именно нашето силно желание и намерение през следващите месеци да разширим значително обхвата на предлаганите от нас видове намаления и да подобрим качеството им, с което несъмнено ще помогнем на повече хора да намерят точно това, от което наистина имат нужда.

Оцени статията:
4.75/11
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 15.04   1715 г. – В Южна Каролина индианците убиват 90 английски заселници, което става повод за започване на войната между англичаните и индианците. 1795 г. – Литва е...