В момент, когато авиокомпаниите поставят повече свободни места за децата и нерядко останалите пътници биват вбесявани от поведението им, един ресторант възнаграждава родителите, когато техните деца
показват добри обноски, разказва Yahoo.com.
Когато Лаура Кинг и семейството ѝ получават сметката си в Sogno Di Vino, малък италиански ресторант в Пълсбо, Вашингтон, в междинната сума забелязват нещо, което никога не са виждали преди -
отстъпка за "добре възпитани деца".
Кинг е толкова трогната от жеста на ресторанта, че публикува снимка на касовата си бележка в личния си профил във Facebook, а приятелите ѝ споделят снимката в платформата Reddit (може да я видите
по-долу).
"Не са ни давали отстъпка за поведението на децата ни досега, но многократно ни се е случвало да получаваме комплименти", коментира Кинг пред Yahoo.
Освен отстъпката Sogno Di Vino е почерпил трите деца на семейството, съответно на 2, 3 и 8 години, и с безплатен сладолед.
Роб Скот, собственик на ресторанта,
коментира, че отстъпката не е политика на заведението, въпреки че се опитва да възнагради доброто поведение, когато го вижда. Той често предлага безплатни десерти на семействата с добре възпитани
деца, но това е първият път, когато жестът му включва и намаляване на сметката.
Скот казва пред американската телевизия NBC, че децата на Кинг са били изключително любезни и не са забравяли да казват "моля" и "благодаря". Освен това са останали по местата си в течение на
вечерта - нещо, което не винаги се случва, когато гладни деца чакат храната си.
Не може да се каже, че нещата винаги са съвършени. "Ако имаме проблем с поведението им, ние ще станем с детето от масата и ще отидем на тихо и спокойно място, най-вероятно тоалетната, където ще
поговорим с него", обяснява Кинг.
"Моят съвет е прост: уверете се, че децата ви са добре отпочинали, че са хапнали нещо леко преди да отидете на ресторант и ще получите тяхното внимание, докато са на вечеря," съветва още тя.
"Обърнете внимание на заобикалящата ви среда, докато сте с децата си - на музиката, хората, изкуството, храната, звуците, които идват от кухнята, на готвачите и т.н. Говорете със сервитьорите,
говорете с готвачите, ако имате такава възможност, акцентирайте върху опита като цяло", допълва Кинг.
Тази статия ви хареса? Присъединете се към Еcon.bg и във Facebook, за да следите всичко най-интересно за икономиката, предприемачеството, кариерата, личните финанси, политиката и обществото!