Как да защитим потребителските си права

28.12.2016
по статията работи: econ.bg
Най-често се жалваме от проблеми с пътуване и онлайн пазаруване
Как да защитим потребителските си права
Снимка: под лиценза на creative commons

Потребителите подават жалби най-често при проблеми с пътуването и онлайн пазаруването. Това коментира Игнат Арсенов от Европейския потребителски център в България в предаването "Бизнес старт" с Йоанна Николова по Bloomberg TV Bulgaria. 

Европейският потребителски център отчита ръст на подадените жалби до 1300 към днешна дата от създаването си през 2008, когато броят им е достигал 60, посочи експертът. 

"Нашата цел е доброволно разрешаване на възникнал спор. Ние не можем да налагаме нашето мнение или становище на търговците, както и на потребителите. Ние предоставяме съвети и преговаряме", обясни Арсенов. "Повече от половината случаи за 2015 бяха разрешени успешно", отбеляза още той.

Как да защитим потребителските си права и кои са най-често срещаните нарушения в областта на пътуванията и онлайн пазаруването?

Вижте повече във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Неолаб ООД Доставка на лабораторна техника, консумативи и аксесоари.
СИНХРОН-С ООД Пълен инженеринг на системи за пожарна безопасност и системи за сигурност
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Резултати | Архив
  • В очакване на пролетта
  • В очакване на пролетта
  • В очакване на пролетта
  • В очакване на пролетта
  • В очакване на пролетта
Програмист звъни в библиотеката. - Здравейте, Ваня там ли е? - В архива е. - Разархивирайте я, моля. Трябва ми спешно...
На този ден 25.03   708 г. – Константин е избран за папа. 717 г. – Лъв III е коронясан за византийски император. 1306 г. – Робърт Брус става крал на Шотландия. 1655 г....