Клиентите ползват Контактния център на НОИ предимно по въпроси за болнични и майчинство

11.01.2019 | 14:55
по статията работи: econ.bg
Данните сочат още, че информация за пенсиите търсят една пета от потребителите, а 8% се интересуват от паричните обезщетения за безработица. Други 5% пък задават въпроси относно предлаганите от НОИ електронни услуги
Клиентите ползват Контактния център на НОИ предимно по въпроси за болнични и майчинство
Снимка: БГНЕС

От създаването си в средата на 2012 г. досега Контактният център на Националния осигурителен институт (НОИ) е обработил над 1,1 млн. обаждания, показва изготвената статистика на института за структурата на телефонните запитвания. Най-голямата част от обажданията на единния телефонен номер 0700 14 802 – общо 36 %, са по въпроси, свързани с паричните обезщетения за временна неработоспособност и майчинство.

Данните сочат още, че информация за пенсиите търсят една пета от потребителите, а 8% се интересуват от паричните обезщетения за безработица. Други 5% пък задават въпроси относно предлаганите от НОИ електронни услуги. Останалите 31% звънят по различни други теми, сред които въпроси за програмата „Профилактика, рехабилитация и отдих“, фонд “Гарантирани вземания на работниците и служителите”, осигуряване на самоосигуряващи се лица, трудови злополуки и  професионални заболявания. Поне една трета обаче от запитванията, групирани по различни други теми, са от компетенцията на други институции.

Наред с постоянно разширяващия се набор от електронни услуги на института, Контактният център е важна част от реалните действия за намаляване на административната тежест за осигурителите и осигурените лице. Пример в такава посока е гъвкавата реакция на НОИ с откриването на временна телефонна линия за информация във връзка с прекратяване на социалните пенсии за инвалидност и трансформацията им в нов вид финансова подкрепа, изплащана от Агенцията за социално подпомагане. 

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
- Прибирам се вчера, а жена ми намира червило по ризата ми... лудница, не ме остави на мира!  - Не се учудвам.  - Като почна да ми мрънка - и аз искам такова червило, и аз искам такова...
На този ден 13.02   1633 г. – Галилео Галилей пристига в Рим за своя процес пред Инквизицията. 1689 г. – Уилям III е провъзгласен за крал на Англия. 1777 г. – Арестуван е...