Тони Стефанова е новият маркетинг директор на „Белла България“

08.11.2018 | 13:15
по статията работи: econ.bg
Тони Стефанова има над 19 години опит в сферата на маркетинга и продажбите в страната и чужбина. Отговаряла е за маркетинговите стратегии на Intersnack, Walmark Bulgaria и Kraft Foods
Тони Стефанова е новият маркетинг директор на „Белла България“

Тони Стефанова оглави дирекция „Маркетинг“ в „Белла България“. Тя ще отговаря за развитието на марките на хранителната компания и позиционирането им в различните комуникационни канали.

Тони Стефанова има над 19 години опит в сферата на маркетинга и продажбите в страната и чужбина. Отговаряла е за маркетинговите стратегии на Intersnack, Walmark Bulgaria и Kraft Foods. Преди да стане част от екипа на „Белла България“ е била маркетинг директор в eMag.bg.

Тони Стефанова е магистър по финанси (УНСС). Владее английски, испански и руски.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
Мъж и жена били гаджета дълги години и живеели на семейни начала. Един ден жената не издържала и сериозно попитала своя приятел: - Добре де, ние няма ли да се женим? - Кой вече ще ни вземе нас с...
На този ден 18.04   1506 г. – Започва строителство на базиликата Свети Петър в съвременния и вид. 1599 г. – Испанският крал Филип III Испански се жени за австрийска ерцхерцогиня...