КЗК наложи глоба от почти 2 млн. лв. на Lidl

26.04.2016 | 12:41
по статията работи: econ.bg
Според регулатора търговецът е използва заблуждаваща реклама
КЗК наложи глоба от почти 2 млн. лв. на Lidl
Снимка: Thinkstock/Guliver

Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) наложи глоба в размер на 1 865 332 лв. на Lidl, тъй като според ведомството търговската верига е използвала заблуждаваща реклама за кампанията си „Спечели 366 дни безплатно пазаруване в Lidl”. Сумата възлиза на 0,35% от приходите на компанията за 2015 г.

Според регулатора: „Предвид обстоятелството, че посланието „Спечели 366 дни безплатно пазаруване” е комуникирано през целия период на кампанията и във всички рекламни материали, то същото може да се определи като невярно и заблуждаващо потребителите, тъй като внушението, което се прави от него, е за възможността да бъде спечелена голямата награда по време на цялата кампания, докато в действителност същата може да бъде спечелена само във втория етап на кампанията.“

В отговор от Lidl посочват, че награди могат да бъдат спечелени през двата етапа на кампанията, но това не е променило решението на КЗК да глоби веригата. Компанията може да обжалва решението на ведомството в срок от 2 седмици.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
На този ден 22.05   853 г. – Олаф I, син на краля на Норвегия, оглавява викингите в Ирландия и обявява за нейна столица Дъблин. 1455 г. – В Англия започва Войната на розите. 1762...