3-те най-големи грешки на търговците

04.01.2017 | 12:35
по статията работи: econ.bg
Отговорността започва още от сутринта пред огледалото вкъщи. Поемането на отговорност отличава най-добрите продавачи от всички останали
3-те най-големи грешки на търговците
Снимка: под лиценза на creative commons

Недоверие в собствения продукт

Всеки търговец знае, че когато не вярва в продукта, който продава, това се усеща веднага от другата страна. Но защо се случва продавача да загуби доверие в продукта си?

Най-честата причина са множество откази, които понякога съпровождат продажбата. Отказите уморяват и лесно се стига до отчаяние. Дори много опитни търговци с голяма устойчивост на откази са изпитвали съмнения в продукта, а нерядко и собствените си умения.

Това е доста неприятен момент, но има изключително лесен начин да се преодолее. Отидете при ваш доверен клиент и го попитайте, защо вярва във вас и продуктите ви. Позволете му да ви похвали, да ви надъха и съвсем скоро ще върнете самообладанието си.

Загуба на любов в това, което правите

Не ми плащат достатъчно, за труда ми. Не си струват нервите за толкова пари.

В този случай най-добрият съвет е да смените компанията. Не позволявайте са съсипват вашите умения на търговец, само защото не ви оценяват достатъчно. ТОП продавачи се търсят винаги и най-лесното е да намерите подходящ продукт за продажба.

Разбира се монетата има и две страни.  Възможно е да се представяте наистина по-слабо в определен момент. Тогава най-вярната стратегия е да направите крачка назад, да преосмислете работата си и начина, по който я вършите. Във всеки случай наблюдавайте за индикатора загуба на любов и страст – това може да се окаже пагубно за вашата кариера в бъдеще.

Обвинявате другите за неща които не се случват, вместо да поемете отговорност за тях.

Изключително неприятен момент, който ви превръща в хленчещ търговец – нещо, което дразни освен колегите и самите вас на подсъзнателно ниво.

Отговорността започва още от сутринта пред огледалото вкъщи. Поемането на отговорност отличава най-добрите продавачи от всички останали. Отговорността е определяща за вашия успех, защото ви кара да продължавате напред. Отговорността утвърждава упоритостта и реализира действията. Само при високи нива на отговорност ще имате възможност да бъдете проактивни – нещо, която търсят всички.

Най-доброто, което може да направите в този случай, е да си харесате проект в компанията и да поискате да го свършите сами, или поне да отговаряте за него. Може да е малък проект, някой миниатюрен, но който да отпуши вашия потенциал./ zaparite.com

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Резултати | Архив
  • Някои от най-добрите снимки на National Geographic за 2016 година
  • Някои от най-добрите снимки на National Geographic за 2016 година
  • Някои от най-добрите снимки на National Geographic за 2016 година
  • Някои от най-добрите снимки на National Geographic за 2016 година
  • Някои от най-добрите снимки на National Geographic за 2016 година
Не е забавно да живееш със скъперници, обаче от тях стават страхотни прадеди.   Том Снайдър
На този ден, 18.01:   1535 г. – Испански конкистадори основават на тихоокеанското крайбрежие днешната столица на Перу – Лима. 1701 г. – Коронован е първият пруски крал...