Adweek обяви OMD за Глобална медийна агенция на годината за 2019-а

26.02.2019 | 15:30
по статията работи: econ.bg
Adweek обяви OMD за Глобална медийна агенция на годината за 2019-а

OMD Worldwide, част от Omnicom Media Group, е обявена за Глобална медийна агенция на годината (Global Media Agency of the Year) според водещото издание в медийната и рекламна индустрия – Adweek. В статия, анонсираща избора на OMD, Adweek поздравява агенцията за впечатляващия обрат в бизнес резултатите й въпреки предизвикателната 2017-а, когато OMD, дотогава доминираща на пазара, изпада на дъното на водещи медийни класации. Adweek отбелязва забележителното представяне на OMD през 2018-а – спечелен бизнес зa над 2.6 млрд. долара.

За нас е огромна чест да бъдем обявени за глобална медийна агенция на годината от списание Adweek. През последната година ние не просто спечелихме над 300 конкурса на всички наши пазари, но и удвоихме нашия retention rate – процента на задържане на настоящия бизнес. Същевременно през изминалата 2018-а четири последователни пъти подобрихме и резултатите си за качество на обслужване на клиентите. Отново бяхме и агенцията с най-много награди на фестивала за креативност – Cannes Lions. Като събереш всички тези постижения се получава един удивителен резултат“, каза Флориан Адамски, глобален изпълнителен директор на OMD. „Но нищо от това нямаше да е възможно без упоритата работа, таланта и адаптивността на нашите хора, както и без доверието, което получихме от нашите клиенти и партньори. Аз съм изключително горд от постиженията ни и очаквам да ги надминем през 2019-а“.

Според статията на Adweek повратната точка за OMD започва с промяна в ключовите лидерски позиции. Преди всичко това е номинирането на Флориан Адамски за глобален изпълнителен директор в края на 2017-а, както и неговите решения да назначи ключови оперативни и регионални лидерски екипи, съставени от кадри с доказан талант не само от самата Omnicom, но и от средите на цялата индустрия.

„Better decisions, faster“ се превръща в новото мото на OMD, което комбинира същността на бранда и конкурентно му позициониране. Агенцията подема и множество глобални инициативи, чиято цел е да информира и вдъхнови служителите си да следват ценностите на компанията.

Според статията фактите довели до успеха на OMD са въвеждането на новата платформа (Omni) и на новия процес на планиране (OMD Design). Omni е платформа, управлявана от хора, която предоставя прецизни маркетингови резултати и е създадена от Omnicom. Паралелно с това OMD преработи своя процес на планиране (OMD Design), който е базиран на практиката на когнитивната емпатия. Най-добрата технология, ръководена от този уникален процес, цели да осигури на OMD предимство в разработването на по-оценими и полезни преживявания и съответно да доведе до по-добри бизнес резултати.

Статията на Adweek завършва с похвала за това, че OMD, чийто клиенти включват McDonald’s, PepsiCo, Apple и Renault Nissan Alliance, съумява да се завърне отново на върха, въпреки сериозната конкуренция.

 

С повече от 12,000 служители в над 100 държави, OMD е най-голямата международна медийна верига. Призната за Глобална медийна агенция на 2019-та от Adweek, OMD понастоящем се позиционира и като най-ефективната медийна група в света според Effie Effectiveness Index. OMD е част от Omnicom Media group и част от групата Omnicom. Omnicom Media Group е обслужващата медийна дивизия на Omnicom Group, Inc. (NYSE: OMC).

За повече информация, моля посетете http://www.omd.com/.

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
СИНХРОН-С ООД Пълен инженеринг на системи за пожарна безопасност и системи за сигурност
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
Говорят си две приятелки: - Мъжете са много глупави! Представи си само - всеки път, когато ми трябват пари, правя скандал вкъщи и заплашвам, че ще замина при мама. - И това действа? - Разбира се,...
На този ден 16.03   1521 г. – Фернандо Магелан пристига на Филипините, пресичайки Тихия океан. 1769 г. – Френският мореплавател Луи Антоан дьо Бугенвил завършва околосветското си...