Зри­те­лен об­раз или пред­с­та­ва, кой­то от­к­ло­ня­ва вни­ма­ни­е­то на ад­ре­са­та от пред­ме­та на рек­ла­ма­та и по­ни­жа­ва въз­дейс­т­ви­е­то на рекл. ко­му­ни­ка­ция. "О.-в." се сре­ща най-чес­то в ки­но- и те­ле­ви­зи­он­на­та рек­ла­ма, ряд­ко в пе­чат­ни­те обя­ви. Тер­ми­нът е въ­ве­ден от Клод Хоп­кинс и Ро­сър Рийвс.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.5760
GBP2.4796 2.4887 2.2077
от 16:10 20 Февруари 2018 повече »
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Лейди София АД Предлага изключително богата гама чорапогащи и чорапи.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Резултати | Архив
Дейвис: Доверието в стандартите е ключът към икономическото партньорство между ЕС и Великобритания Доверието към стандарта на качество трябва да бъде основата, върху която да продължи да се базира откритото икономическо партньорство между...