Зри­те­лен об­раз или пред­с­та­ва, кой­то от­к­ло­ня­ва вни­ма­ни­е­то на ад­ре­са­та от пред­ме­та на рек­ла­ма­та и по­ни­жа­ва въз­дейс­т­ви­е­то на рекл. ко­му­ни­ка­ция. "О.-в." се сре­ща най-чес­то в ки­но- и те­ле­ви­зи­он­на­та рек­ла­ма, ряд­ко в пе­чат­ни­те обя­ви. Тер­ми­нът е въ­ве­ден от Клод Хоп­кинс и Ро­сър Рийвс.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8197
GBP2.4796 2.4887 2.2640
от 16:08 30 Март 2017 повече »
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Лейди София АД Предлага изключително богата гама чорапогащи и чорапи.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Резултати | Архив
Дейвид Дейвис: Не се очаква Лондон да плати 50 млрд. паунда на ЕС като част от процеса по Брекзит Британският министър Дейвид Дейвис, отговарящ за процеса по Брекзит, заяви, че не очаква Великобритания да трябва да плати 50 млрд. паунда на...