Как да осчетоводя нает апартамент

Счетоводни консултации, въпроси и отговори.

Модератори: econ.bg, gmihaylov

Как да осчетоводя нает апартамент

Мнениеот bialdesign на Вто Апр 12, 2011 8:06 pm

Имам служител от друго населено място.
Имам ли право да наема квартира за него и по какъв начин мога да отчитам разходите по тази квартира
bialdesign
 
Мнения: 3
Регистриран на: Вто Апр 12, 2011 8:00 pm

Re: Как да осчетоводя нает апартамент

Мнениеот microfin на Сря Апр 20, 2011 11:10 pm

Изглежда, че може да се третира като социален разход, стига да са изпълнени следните условия:
1. Заповед от работодателя /или решение на Общото събрание например../, че се осигурява квартира на всички служители работещи в място друго от постоянното им местоживеене.
2. В твоя случай - да няма друг служител от друго населено място, на когото не сте осигурили квартира.
3. Договорът за наем да е сключен между фирмата и наемодателя.
microfin
 
Мнения: 104
Регистриран на: Пон Ное 02, 2009 11:35 am
Местоположение: Пловдив

Re: Как да осчетоводя нает апартамент

Мнениеот microfin на Сря Апр 20, 2011 11:17 pm

По принцип социалните разходи трябва да са достъпни за всички.. От тук идва и малко спорното тълкуване на понятието...
microfin
 
Мнения: 104
Регистриран на: Пон Ное 02, 2009 11:35 am
Местоположение: Пловдив

Re: Как да осчетоводя нает апартамент

Мнениеот marmot на Съб Юли 16, 2011 5:05 pm

Консултирайте се със счетоводител най-добре
marmot
 
Мнения: 22
Регистриран на: Нед Юли 10, 2011 9:18 pm


Върни Счетоводство

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron