Начало › Блогове › Медиен клиентелизъм (Югоизточна Европа): индекс 2016
19.03.2017
Шест държави от Югоизточна Европа са изработили методология за измерване на медийния клиентелизъм на основата на данни за 2016 г. Вземат се предвид: правна рамка на медиите; институционална рамка; собственост на медиите, включително прозрачност; пазар; комуникационни права. Индексът взема предвид и други параметри на медиите в съответната държава. ДокладътFiled under: Media Law
Източник: Нели Огнянова
Предложи
корпоративна публикация
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Резултати | Архив