България е 44-тата страна, в която H&M навлиза

21.03.2012 | 08:25
по статията работи: Ралица Стоянова
Ралф Вайн, регионален мениджър на H&M за България
България е 44-тата страна, в която H&M навлиза
Снимка: H&M

Специално за Econ.bg

Ралф Вайн е регионалнен мениджър на шведската модна фирма H&M за България и Гърция. Роден е в Кьолн. Работи в компанията от 20 години.

Акценти:

  • H&M отвори първия си магазин у нас. Подписани са договори за още три
  • Компанията разкрива 140 работни места у нас
  • България е 44-тата страна, в която шведската модна фирма навлиза
  • Модният гигант планира да отвори 275 нови магазина тази година

Г-н Вайн, разкажете ни повече за първия си магазин у нас – този в The Mall. На каква площ е разположен, колко работни места се откриват в него?

Ралф Вайн:

Новият ни магазин включва качествена мода за жени, мъже, деца, младежи и предлага целия обхват от продукти на марката, включително H&M Underwear (линията бельо), DIVIDED, аксесоари, H&M+ (дрехи в по-големи размери – от 44 до 54 номер) и Mamma - облекла за бременни.

Колко магазина планирате да откриете в България до края на годината? Къде? Колко души ще са заети в тях?

Ралф Вайн:

Подписали сме четири договора за магазини – след първия, който открихме в The Mall, подготвяме откриването на магазините ни в Grand Mall Варна, Galleria Бургас и Serdika Center в София. Засега можем да кажем, че в първия етап на набиране на персонал са включени около 140 работни позиции – за магазините и офисите в България.

Към какви клиенти са насочени стоките ви?

Ралф Вайн:

Клиентите, към които се насочваме, са всички, които се интересуват от мода. Основните ни клиенти са жени с интерес към модата, но в същото време предлагаме продукти за цялото семейство.

Какъв пазарен дял очаквате през тази година? А през следващите няколко?

Ралф Вайн:

Още е твърде рано да се каже. Горди сме, че отваряме четири магазина в България и виждаме чудесен потенциал за експанзия на българския пазар. Убедени сме, че можем да предложим на клиентите си мода, конкурентни цени и качество.

Кои са основните ви конкуренти на българския пазар и как смятате да се състезавате с тях?

Ралф Вайн:

В H&M вярваме, че ние сме най-големият си конкурент. Винаги се състезаваме с предишното си представяне, като се стремим да изненадваме клиентите си и да надвишаваме очакванията им всеки път.

Какви са стратегическите цели на марката в средносрочен период от време, в световен мащаб?

Ралф Вайн:

Целта ни за растеж продължава да бъде да увеличаваме броя на магазините си с по 10-15% годишно. През 2012 г. целта ни е да отворим 275 нови магазина. Стъпваме в пет нови страни – България беше първата, следват Латвия, Мексико, Тайланд и Малайзия. България е 44-тата страна, в която навлизаме.

Оцени статията:
5.00/2
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 23.04   181 г. пр.н.е. – В Рим е открит храмът на Венера, превърнал се в място за поклонение на куртизанките. 1348 г. – Крал Едуард III учредява Орден на жартиерата в...