Непредвидените ситуации не винаги са лоши*

10.01.2013 | 12:40
по статията работи: Лили Бончева
Aдрияна Михайлова, Вътрешни и външни корпоративни събития, Vivacom
Непредвидените ситуации не винаги са лоши*
Снимка: Личен архив

Специално за Econ.bg

Визитка

Aдрияна Михайлова е специалист с над 8 години опит в сферата на корпоративните комуникации и организацията на специални събития. Има степени по реклама и връзки с обществеността и специализация от London School of PR. Започва работа в мобилния оператор Vivacom през 2007 г. и оттогава отговаря за вътрешните и външните корпоративни събития на компанията, спонсорствата и много от PR кампаниите на телекома. Проектите, с които се гордее най-много са PR кампанията за ребрандинга на БТК и vivatel и представянето на новия бранд Vivacom през 2009 г. и други имиджови проекти като пространството за събития, култура и изкуство Vivacom Art Hall, където ежеседмично координира интензивен календар от разнообразни събития.  

Aдрияна Михайлова ще бъде  сред лекторите на петото издание на Eventex Seminar 2013, на което *Econ.bg е медиен партньор. Събитието ще се проведе на 6 и 7 февруари 2013 в Интер Експо Център, София. Семинарът ще бъде посветен на последните тенденции в събитийната индустрия и актуални примери от добрите практики в страната и чужбина.

За повече информация и регистрация, можете да посетите сайта на събитието - https://eventex.bg/seminar/2013

Г-жо Михайлова, бихте ли ни разказали за Вас и Вашата работа?

Aдрияна Михайлова:

Казвам се Адрияна Михайлова, на 29 години съм и се занимавам с PR и корпоративни комуникации от близо 10 години. Завършила съм PR в Софийския университет и Реклама и стилове на живот в Нов български университет (НБУ), имам специализация в London School of PR. Работила съм в по-малка българска компания, в PR агенция за големи международни клиенти, а от 7 години съм част от екипа на Vivacom, където съм се занимавала с всички възможни PR дейности, свързани с вътрешна и външна комуникация, работа с медиите, интернет и социални мрежи, брандинг, BTL, спонсорства и събития. От лична и професионална гледна точка винаги съм имала афинитет към събитията и лайфстайл маркетинга, който е в основата на спонсорските проекти и с годините се ориентирах в тази посока. 

Какво Ви предстои през 2013 година?

Aдрияна Михайлова:

Работя върху три много големи дългосрочни проекти, които са приоритети в CSR политиката на Vivacom: създаването на безплатни Wi-Fi зони на централни и важни локации, нашето собствено пространство за събития, култура и изкуство Vivacom Art Hall в Teлефонната палата и най-новия ни проект за подкрепа на стартиращия иновативен бизнес у нас. Паралелно с това предстоят и ежегодните вътрешно корпоративни кампании и събития, продуктови презентации, прес конференции и още редица събития, в които участваме ежегодно. 

Какво прави едно събитие специално?

Aдрияна Михайлова:

Правилният микс от хора. Ако успееш да събереш подходяща публика, която  да се чувства добре и на място, значи си си свършил добре работата с всички други елементи от организацията  на събитието. 

Организирането и провеждането на събитие често е съпътствано от безброй непредвидени ситуации. Разкажете ни за такъв напрегнат момент.

Aдрияна Михайлова:

Непредвидените ситуации няма как  да бъдат предвидени и се случват винаги, важното е да запазим самообладание и да търсим решение. С известна доза креативност, понякога дори можем да превърнем дефекта в ефект. Спомням си една много интересна такава случка на събитие на Атлантическия клуб, на което бяхме спонсори. По случай тяхната годишнина, президентът на клуба трябваше да представи обновеното им лого. Залата беше пълна с политици и дипломати и по грешка вместо новото лого на Атлантическия клуб, на екрана светна логото на Vivacom. Всички се разсмяха и присъствието ни на събитието нямаше как да остане незабелязано. Така че, непредвидените ситуации не винаги са лоши. 

Бихте ли споделили за какво ще говорите на Eventex Seminar 2013.

Aдрияна Михайлова:

Ще разкажа в какви събития се замесва компания като нашата, която  е един от най-големите рекламодатели  в страната. Ще представя различните типове събития, които организираме за различни публики и цели –  от вътрешнокорпоративните събития и партита, през прес конференциите и продуктовите презентации до изложбите и семинарите, които правим ежеседмично във Vivacom Art Hall.  

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
5.00/3
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 10.04   428 г. – Несторий става патриарх на Константинопол. Три години по-късно е свален от поста заради обвинения в ерес. 837 г. – Халеевата комета прави най-близкия...