Ос­нов­но сред­с­т­во за рек­ла­ма на кни­га­та в кни­жар­ни­ца­та. Пред­с­тав­ля­ва хар­ти­е­на иви­ца, ко­я­то об­г­ръ­ща кни­га­та или за­ле­пе­на на пръс­тен се на­дя­ва на нея. На М. (обик­но­ве­но вър­ху кон­т­рас­т­на на ко­ри­ца­та ос­но­ва) се по­мес­т­ва рекл. или ос­ве­до­ми­те­лен текст с едър шрифт - напр. за ли­те­ра­тур­на­та наг­ра­да, с ко­я­то е удос­то­ен ав­то­рът на кни­га­та, за броя на из­да­ни­я­та с дос­тиг­нат ви­сок ти­раж и др. Слу­жи и ка­то от­ли­чи­те­лен и за­па­ме­тя­ващ из­да­ни­е­то еле­мент.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8091
GBP2.4796 2.4887 2.2872
от 00:24 29 Март 2024 повече »
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Резултати | Архив
Статистическият институт прави двойна проверка на цените От няколко месеца Националният статистически институт (НСИ) прави двойна проверка на цените, по които се изчислява инфлацията. Търговските вериги...