Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) наложи глоба в размер на 1 865 332 лв. на Lidl, тъй като според ведомството търговската верига е използвала заблуждаваща реклама за кампанията си „Спечели 366 дни безплатно пазаруване в Lidl”. Сумата възлиза на 0,35% от приходите на компанията за 2015 г.
Според регулатора: „Предвид обстоятелството, че посланието „Спечели 366 дни безплатно пазаруване” е комуникирано през целия период на кампанията и във всички рекламни материали, то същото може да се определи като невярно и заблуждаващо потребителите, тъй като внушението, което се прави от него, е за възможността да бъде спечелена голямата награда по време на цялата кампания, докато в действителност същата може да бъде спечелена само във втория етап на кампанията.“
В отговор от Lidl посочват, че награди могат да бъдат спечелени през двата етапа на кампанията, но това не е променило решението на КЗК да глоби веригата. Компанията може да обжалва решението на ведомството в срок от 2 седмици.