Онлайн потребителите се изравниха с пазаруващите във физическите магазини в САЩ

30.11.2015 | 14:25
по статията работи: econ.bg
Според анализатори това показва бързо нарастващото значение на онлайн търговията
Онлайн потребителите се изравниха с пазаруващите във физическите магазини в САЩ
Снимка: Thinkstock/Guliver

Броят на потребителите, които са закупили стоки онлайн, се е изравнил с този на пазаруващите във физическите магазини през уикенда на Деня на благодарността, сочат данните от изследване, проведено Националната търговска федерация (НТФ), цитирани от Reuters. Според данните основното заключение от тези резултати е нарастващото значение на електронната търговия в САЩ, както и в световен мащаб, посочват от НТФ.

Общият брой на пазарувалите в САЩ е надхвърлил 150 милиона души, показва анализът на търговията през уикенда и по време на черния петък в страната. Така броят на потребителите е по-висок, отколкото се очакваше предварително – при предишната си прогноза от НТФ изтъкнаха, че броят на пазаруващите ще е около 136 милиона души. Анализаторите изтъкнъха още, че очакват продажбите да нараснат с 3,7% на годишна база през ноември и декември. Така ръстът на търговията ще е по-нисък от миналогодишното покачване, когато тя нарасна с 4,1% спрямо 2013 г. Според президента и главен изпълнителен директор на федерацията Матю Шей, прогнозата за нарастването на разходите се основава на ниската безработица и продължаващия спад на цените на петрола.

Изследването е обхванало 4 281 потребители и показва, че средните разходи за покупки в периода между 26 и 29 ноември е бил 300 долара. Така в номинално изражение разходите на купувачите са спаднали с повече от 20% спрямо 2014 г. По време на миналогодишния черен петък потребителите са разходвали средно по 381 долара, въпреки че НТФ посочи, че методологията на изследването е претърпяла промени през тази година.

Причина за промяната на методологията е, че анализите на НТФ бяха критикувани през последните години. През 2014 г. данните на федерацията показаха, че средните разходи са спаднали с 6,4%, а общите разходи, реализирани през уикенда, са се понижили с 11% на годишна база, достигайки 50,9 милиарда долара. Тази година очакваните общи разходи не присъстват в изследването.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 11.04   1079 г. – Със заповед на полския крал е екзекутиран епископа на Краков Станислас, който по-късно е канонизиран и става покровител на Полша. 1241 г. –...