Съвременна теория за фирмата, според която це­лите и поведението на една фирма до голяма сте­пен са следствие от организационната й структура. Тази теория оспорва предишни концепции, които се основават на максимизацията на печалбата. Ос­новен пример за този нов подход е твърдението, че мениджърът на фирмата трябва да задоволява определени потребности, а не да е просто максимизатор на печалбата.

 

Английско-български учебен речник по икономика, Доналд Ръдърфорд, ИК Прозорец, 1997

ECON.BG

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8091
GBP2.4796 2.4887 2.2872
от 00:24 29 Март 2024 повече »
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Резултати | Архив
Статистическият институт прави двойна проверка на цените От няколко месеца Националният статистически институт (НСИ) прави двойна проверка на цените, по които се изчислява инфлацията. Търговските вериги...