10 гениални бизнес ходa
» КЪМ СТАТИЯТА
1 от 10

 

Изобретателите на течния сапун от малката щатска компанията Minnetonka са били на косъм от това да бъдат смачкани от големите си конкуренти в САЩ през 70-те години на миналия век, когато се оказва, новия продукт има светло бъдеще.

За да опази позициите си основателят на компанията Робърт Тейлър решава да изхарчи 12 млн. долара, с които да закупи всяка пластмасова помпа за сапун, налична в страната за период от две години напред. Така Тейлър придобива огромен пазарен дял от бизнеса с течен сапун, който в последствие бива продаден на Colgate Palmolive.

Снимка: Sxc.hu

 

Изобретателите на течния сапун от малката щатска компанията Minnetonka са били на косъм от това да бъдат смачкани от големите си конкуренти в САЩ през 70-те години на миналия век, когато се оказва, новия продукт има светло бъдеще.

За да опази позициите си основателят на компанията Робърт Тейлър решава да изхарчи 12 млн. долара, с които да закупи всяка пластмасова помпа за сапун, налична в страната за период от две години напред. Така Тейлър придобива огромен пазарен дял от бизнеса с течен сапун, който в последствие бива продаден на Colgate Palmolive.