Клиентите на УниКредит Булбанк използват мобилното си банкиране средно 10 пъти на месец

18.11.2019 | 16:20
по статията работи: econ.bg
От повече от месец банката предлага изцяло дигитален овърдрафт, разработен заедно с „Евротръст“
Клиентите на УниКредит Булбанк използват мобилното си банкиране средно 10 пъти на месец
Снимка: под лиценза на creative commons

Клиентите на УниКредит Булбанк вече могат да изтеглят заем изцяло дистанционно - през приложението за мобилно банкиране на банката. Първият кредитен продукт, който банката предлага чрез Булбанк Мобайл от повече от месец, е т.нар. дигитален овърдрафт*. 

„Банката на бъдещето е невидим, прозрачен и лесен за работа партньор, който се адаптира спрямо конкретните нужди. Но когато говорим за банката на бъдещето не трябва да използваме бъдеще време, защото тя вече е тук. Технологиите ни позволиха да сме близо до клиентите 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. Всеки от нас носи банката в телефона си и за нас беше естествена стъпка да им предложим възможността да изтеглят и заем изцяло дигитално“, каза при представянето на новия продукт главният изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на УниКредит Булбанк Теодора Петкова. 

„Нашият дигитален овърдрафт е по-различен от всичко останало на пазара, защото при него клиентите преминават през целия процес по отпускане на заема като използват единствено приложението ни за мобилно банкиране. В Булбанк Мобайл те получават персонализирана оферта за предварително одобрен овърдрафт, свалят и разглеждат необходимите документи и накрая подписват договора си. Не е необходимо свалянето на никакви други приложения и всичко става лесно и бързо, за броени минути“, обясни Джакомо Волпи, директор Банкиране на дребно на УниКредит Булбанк. По думите му с този продукт УниКредит Булбанк предоставя за първи път на клиентите си възможността да подписват дистанционно документите си към банката, което ще даде възможност за развитие и на други изцяло дигитални продукти и услуги и да превърне мобилния телефон в центъра на взаимодействието с клиентите. „Започнахме да предлагаме дигиталния овърдрафт от 10 октомври. Вече 200 клиенти са се възползвали от услугата и отзивите за нея са изцяло положителни“, допълни Волпи. 

Според проучване на пазара на УниКредит Булбанк всяка година потребителите на мобилното банкиране нарастват със значителен темп. Вече една трета от клиентите на Банката са активни потребители на мобилното банкиране. За 2019 банката отчита ръст от 40%, а през 2018 г. процентът стига 66%.  През Булбанк Мобайл клиентите взаимодействат с банката средно по 10 пъти месечно. 

Проучването очертава и профила на потребителите на дигитални услуги. Това най-често са млади и активни хора, на възраст между 26 и 35 години с доход между 1000 и 2500 лв. и на експертна позиция. Интересите им са свързани с семейство, дом, екскурзии и нови придобивки. В Интернет ползвателите на мобилното банкиране следят социални медии, четат новини, гледат телевизия и слушат радио. Банковите услуги, от които се интересуват, са ипотечен и стоков кредит, лизинг и възможности за спестяване. През дигиталните канали тези клиенти най-често плащат ипотека, наем, битови сметки и лизинги, сочи още проучването на УниКредит Булбанк.  

„Дигиталният овърдрафт е продукт, който пасва именно на активни, работещи хора, които ценят удобството и своето време. Целта му е покриване на допълнителни месечни разходи до заплата, когато овърдрафтът се погасява автоматично от постъпленията по сметката. Ето защо той е перфектно удобство, на което клиентите ни да могат да разчитат през мобилния телефон и обикновено го ползват непосредствено преди заплата. Най-често размерът на тези заеми е до 780 лв.“, коментира Юлиан Влахов, директор Алтернативни канали в УниКредит Булбанк. Той допълни, че освен удобство, клиентите на УниКредит Булбанк търсят все по-често и персонализирани услуги. По думи на Влахов, често създаването на сигурни и удобни услуги се случва в сътрудничество между финансови и финтех компании. 

„Благодарение на новата напълно дигитално услуга, клиентът може електронно да се идентифицира пред банката, без да посещава клона и да подпише документите си - сигурно и законно. Всичко това е възможно с един клик благодарение на технологията на Evrotrust“, коментира проф. д-р Георги Димитров, съосновател и член на Управителния съвет на Евротръст Технолъджис. 

Участниците на пресконференцията се обединиха около идеята, че новите технологии няма да изменят природата и същината на финансите, но ще направи финансовите услуги по-опростени и удобни за клиентите. 

* Овърдрафтът е краткосрочен заем, с който клиентите могат да покрият временен недостиг на средства и който обичайно се погасява напълно при получаване на следващото постъпление (заплата) по сметката. 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 16.04   1071 г. – С превземането на Бари Италия се освобождава напълно от Византийска власт. 1346 г. – В Скопие Стефан Душан обявява създаването на Сръбско царство,...