„Световната PR революция“ на Максим Бехар в топ 10 на най-добрите PR книги за всички времена

18.11.2020 | 11:15
по статията работи: econ.bg
Заглавието заема и 6-о място в класацията за PR книгите на 2020 г.
„Световната PR революция“ на Максим Бехар в топ 10 на най-добрите PR книги за всички времена
Снимка: M3 Communications Group, Inc.

„Световната PR революция“ на международно признатия PR експерт Максим Бехар е в топ 10 на най-добрите PR книги в света за всички времена. Произведението заема 7-о място в авторитетната международна класация на BookAuthority – 100 Best PR Books of All Time (100-те най-добри PR книги за всички времена). Друго значимо постижение на „Световната PR революция“ е 6-ата позиция сред най-добрите книги за 2020 г.

BookAuthority е една от най-престижните глобални класации за книги, която се формира от препоръките и оценките на известни бизнесмени и предприемачи като Илон Мъск, Марк Зукърбърг, Джеф Безос, Уорън Бъфет, Бил Гейтс, Тим Кук, Джак Ма и Ричард Брансън.

„За мен е чест, че „Световната PR революция“ получава толкова висока международна оценка. Tова е важно признание не само за мен като автор, но и за България. Книгата е изключително актуална за настоящата ситуация, тъй като един от въпросите, които разглежда, е как бизнесът и обществата да се адаптират към новите реалности и да се справят с кризите“, коментира авторът Максим Бехар.

„Световната PR Революция“ беше издадена първоначално в САЩ, където постигна впечатляващ успех. В продължение на две седмици книгата бе на първо място по продажби сред новите заглавия в секциите PR, Sales & Marketing и Career Advices на Amazon.com, където и в момента поддържа високата оценка 4,9 от 5. „Световната PR революция“ съдържа мнения на 100 от най-известните международни PR експерти от 65 страни и от 6 континента. В нея Бехар разглежда актуалните тенденции в PR бизнеса, като се фокусира върху въздействието на социалните медии. Авторът прави и интересни прогнози за бъдещето на тази постоянно променяща се индустрия.

В България книгата излезе в края на 2019 г. и първият ѝ тираж бе изчерпан за по-малко от месец. „Световната PR революция“ може да бъде закупена онлайн в печатен и дигитален формат от официалната страница на книгата, както и в големите книжарници в страната.

Само преди месец в България излезе и новата книга на Максим Бехар – „Пет минути до утре“. В нея авторът представя нестандартна гледна точка по отношение на промените в света, които COVID-19 предизвика, и прави интересни прогнози за развитието на бизнеса в новата реалност. Това е единствената книга на българския пазар, посветена на лидерството по време на пандемия. „Пет минути до утре“ се радва на огромен читателски интерес и скоро след пускането си на пазара оглави класацията за най-продавани заглавия в книжарница „Гринуич“. 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 17.04   1355 г. – Във Венеция за заговор против местната аристокрация е екзекутиран Марино Фалиеро. 1397 г. – За първи път Джефри Чосър разказва своите Кентърбърийски...