Facebook губела младежката аудитория

20.10.2016 | 15:05
по статията работи: econ.bg
Тийнейджърите се насочват към социални мрежи като Instagram и Snapchat
Facebook губела младежката аудитория
Снимка: БГНЕС

Усилията на Facebook да привлече по-млади потребители не се увенчават с успех, сочи скорошно проучване сред американската аудитория на мрежата, пише TechNews.bg.

Половината (52%) от анкетираните 10 000 тийнейджъри в САЩ  са ползвали социалната мрежа тази есен само веднъж месечно. За сравнение, през пролетта този показател е бил 60%.

Проучването на Piper Jaffray сочи, че младежите все по-често предпочитат Instagram – при нея се наблюдава се ръст от 70% до 74% за същия период, както и Snapchat, където увеличението е от 75% до 80%.

На въпроса за любимата социална мрежа тази есен, 35% от тийнейджърите са посочили Snapchat, 24% – Instagram и по 13% – Twitter и Facebook. В същото време потребителите на възраст от 35 до 65 години остават лоялни на Facebook.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 16.04   1071 г. – С превземането на Бари Италия се освобождава напълно от Византийска власт. 1346 г. – В Скопие Стефан Душан обявява създаването на Сръбско царство,...