Обратният завой на една застрахователна компания

29.06.2013 | 14:00
по статията работи: Петя Бързилска
"Дженерали България" се връща към индивидуалното застраховане
Обратният завой на една застрахователна компания

Една година след като се отказа от индивидуалните клиенти и заложи само на груповото животозастраховане, "Дженерали България" даде заявка за връщане на този сегмент.

Припомняме, приблизително по същото време през 2012-та застрахователният сайт Insmarket.bg информира, че животозастрахователното дружество в холдинга е решило да не предлага вече индивидуални застраховки, а да се концентрира само върху груповото животозастраховане.

Тогава Ивайло Йосифов, главен изпълнителен директор на холдинга, обеща животозастрахователното дружество „да се фокусира върху предлагането на най-добрите иновативни, професионални и комплексни услуги за нашите корпоративни клиенти и малки и средни предприятия“. "Започваме да развиваме нови продукти и услуги за този сегмент, базирани на най-добрите практики, взаимствани от „Дженерали Груп“, лидер в животозастраховането в Европа“, каза още Йосифов тогава.

Сключените индивидуални застрахователни договори и всички бъдещи плащания по тях останаха като ангажимент за обслужване от страна на дружеството.

Новината бе окачествена като повече от изненада за пазара и прецедент в новата българска застрахователна история.

Очевидно поставените цели през изминалия 12-месечен период оттогава до днес са се променили – дали само поради вътрешни причини (например, създаване на атрактивни продукти), или и поради външни обстоятелства (узряване на ритейл пазара), но днес дружеството отново има желание да се върне в индивидуалните застраховки „Живот“.  „Компанията надгражда стратегията си, като предприема нов подход в сегмента на индивидуалното животозастраховане, с цел да предложи едни от най-добрите продукти в България“ - това се казва в съобщение, изпратено от дружеството до Insmarket.bg.Стратегията за развитие на този сегмент включва „стабилен растеж, непрекъснато подобряване на качеството на продуктите и обслужването на клиентите“.

Според  Ивайло Йосифов, в момента компанията е в състояние да заяви позиция в сегмента на индивидуалното животозастраховане. От българския холдинг уверяват, че през последната година е работено върху индивидуалните животозастрахователни предложения към клиентите и подчертават, че опитът е почерпен от компанията-майка – Generali Group.

Явно свиването на премийните приходи и пазарното присъствие на компанията са провокирали нейните мениджъри да обявят смяна на курса и отново връщане към индивидуалното животозастраховане. Защото докато "Дженерали" се бяха фокусирали само върху корпоративни продукти, почти всички други застрахователи успяха да разширят портфолиото си с нови клиенти и да увеличат приходите и печалбите си.


Повече за застрахователното дружество "Дженерали"и финансовите резултати на компанията за 2012 г. може да прочетете на Insmarket.bg.

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
5.00/1
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Женевски конвенции
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 18.04   1506 г. – Започва строителство на базиликата Свети Петър в съвременния и вид. 1599 г. – Испанският крал Филип III Испански се жени за австрийска ерцхерцогиня...