Гражданите ще могат да подават жалби по електронен път до Комисията за защита на потребителите (КЗП) и без електронен подпис.
На свое заседание днес комисията преразгледа решението за приемане на жалби по електронен път само при наличието на електронен подпис. Също така КЗП счита, че е необходимо допълнително прецизиране на текстовете в ЗЗП, касаещи реквизитите на потребителските жалби, сигнали и препоръки.
Комисията вече приема жалби на граждани и дава консултации в специално оборудвана приемна на потребителя, съобщават от ведомството.
В приемната са осигурени всички необходими условия жалбоподателите да напишат или допълнят своята жалба. Гражданите са посрещани от експерт, който дава консултации по поставени от тях въпроси и приема жалбите им срещу проблемни стоки и услуги или некоректни търговци.