Рекламираме туризма с билборди в Русия и Полша и ТВ реклами в прайм тайм

06.07.2014 | 12:25
по статията работи: Мария Стоянова
Водещи европейски канали излъчват видеоклипове за България
Рекламираме туризма с билборди в Русия и Полша и ТВ реклами в прайм тайм

Туризмът е индустрията, която въпреки кризата, винаги отбелязва ръст. Един от най-важните за страната сектори, генериращ над 11 млрд. лева в икономиката на България, може да се окаже жизненоважен за бъдещето ни в дългосрочен план.

Как обаче сме представени пред другите страни, е въпрос, който много хора сигурно си задават. Какво прави държавата, за да привлече повече туристи? Как популяризираме красивите български плажове, планинските ни и СПА курорти? Освен че действат редица рекламни кампании на водещи европейски пазари, държавата се опитва да стимулира и вътрешния туризъм в страната.

Билборди в Москва и Варшава, рекламни клипове в прайм-тайм по водещи европейски канали и мащабни онлайн кампании за над 7,2 млн. лева

Това са малка част от проектите и дейностите, предвидени в най-актуалните рекламни кампании за България на чуждите пазари. За да повиши информираността за туристическия продукт у нас, действа проект за интегрирани комуникационни кампании за страната на целеви пазари. Общата стойност е над 7,2 млн. лева.

В Германия например се залага на мащабна онлайн кампания. Предвидени са е-бюлетини, информация и банери в поне 3 водещи немски сайта за туризъм като достигнатата аудитория да е 15 000 души. Идеята е да се направят и 60 рекламни карета и статии за България в специализирани туристически издания и масови списания в западноевропейската държава. По национални ТВ канали пък се предвижда излъчването на рекламен клип като над 50% ще бъде в прайм тайм, или времето, в което най-много хора гледат телевизия.

В Русия пък имаме над 90 статии, 45 рекламни карета за България в поне 9 туристически издания, реклама в поне 3 интернет сайта. 20 билборда за страната ще красят метрото в Москва и Санкт Петербург, а други 10 ще бъдат поставени из цялата руска столица. И тук ще бъдат излъчени видеоклипове в прайм тайма по национален ТВ канал.

Още 50 билборда ще информират жителите на Полша за българския туризъм. Те ще са поставени във Варшава, Познан, Вроцлав и Краков като се очаква да достигнат аудитория от 500 000 души. Освен това в страната ще бъде направена мащабна печатна кампания.

Над 220 клипа за България ще бъдат въртяни по националните тв програми в Румъния. В интернет рекламата ще достигне до 10 000 уникални посетители на 3 специализирани сайта, а в 5 печатни издания ще бъдат поставени 50 рекламни карета.

В Украйна рекламираме българските плажове и курорти с 200 излъчвания по национален телевизионен канал и 20 рекламни карета и публикации в печатни издания. Други 200 клипа ще се пускат по програмите в Швеция.  

ТВ реклами за 6,2 млн. лева в цяла Европа

Три вълни на телевизионна кампания ще бъдат излъчени по мултинационални телевизионни канали с продължителност по 8 седмици всяка. В рамките на кампанията излъчванията ще бъдат поне 2-3 пъти на ден. Това са само част от мерките в проект за провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи тв канали в цяла Европа. Индикативната му стойност е над 6,2 млн. лева.

С други 3,1 млн. лева стимулираме вътрешния туризъм

Пътуването на българите в България е една от основните цели на държавата. Дълги години съседките ни Турция и Гърция привличат нашенци с примамливи оферти като по този начин „крадат“ голяма част от доходите ни, които вместо у нас, се наливат в чуждите икономики.

За да промени това, държавата стартира проект за насърчаване на вътрешния туризъм. Предвижда се създаването на редица рекламни клипове, кратки филми, репортажи и рубрики, които да се излъчват по националните канали в страната. Такъв ще бъде например филмът „4 х 4“, символизиращ богатството на ресурси и атракции в България през 4-те сезона в 4-те посоки.

Над 80 билборда ще бъдат окачени в София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе и Стара Загора и по републиканската пътна мрежа. Предвижда се и провеждането на мащабна интернет и печатна кампания.

Целта на проекта е да се повиши делът на пътуванията на български граждани вътре в страната с оглед намаляване на сезонността и териториалната концентрация на туризма, повишаване на информираността на нашенците за местата в България, които си струва да бъдат посетени.

Участваме в още над 15 туристически изложения до края на 2014 г.

До края на 2014 година ще рекламираме пътуванията в страната на две големи туристически изложения у нас – Черноморски туристически форум във Варна и „Планините на България – гостоприемство на четири сезона“ в Смолян през септември и октомври.

В чужбина страната ни ще участва в над 10 туристически борси с цел популяризиране на България като туристическа дестинация. Представителни национални щандове в Китай, Русия, Япония, Франция, Украйна, Полша, Ирландия, Италия, Великобритания, Гърция, Румъния, Испания и Германия ще представят на чужденците възможностите за туризъм у нас. 

Оцени статията:
5.00/1
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Старият вампир извежда малкото вампирче за първото му среднощно пиршество. Набелязват жертва, малкото забива зъби и започва да смуче кръв, по едно време се спира и пита баща си: - Тате, до последна...
На този ден 25.03   708 г. – Константин е избран за папа. 717 г. – Лъв III е коронясан за византийски император. 1306 г. – Робърт Брус става крал на Шотландия. 1655 г....