Днешният потребител страдал повече от липса на време, отколкото на средства

14.04.2010 | 14:32
по статията работи:
Плевнелиев: "В условията на криза се доказват дългосрочните концепции"
Днешният потребител страдал повече от липса на време, отколкото на средства

"Молът е пътят, на който се срещат хора от различни възрасти, социални класи, професии и най-вече хора, които намират различни продукти и удовлетворяват различни желания и потребности. Предизвикателството пред всеки инвеститор е да направи мол, който да отговаря на вкусовете и изискванията на своите клиенти".

Това заяви вчера на семинар в Русе Пако Ъндърхил, баща на науката за пазаруването и експерт, консултирал най-успешните търговски центрове в света. Организатори на първия ритейл семинар в България бяха компанията Real Estate Services Bulgaria (RESB) и община Русе.

Според проучване на Ъндърхил днешният потребител страда повече от липса на време, отколкото от липса на средства. Поради това, изискванията към инвеститорите се покачват. Те имат за задача да създадат и управляват търговския център, така че потребителят може да оползотвори оптимално свободното си време.

"Живеем във времето на комуникациите. Съществуването вече не е възможно без мобилен апарат, търговията се основава на сключени по телефона сделки. Моловете трябва да предложат на своите потребители комуникации, те са мястото на срещата, те са свободният телефонен сигнал, който свързва човека от ХХІ век с компаниите, марките и услугите, от които има нужда, каза още Ъндърхил.

„Молът е природата на нашето бъдеще", смята експертът по потребителско поведение. Всеки търговски център е място със специална съдба и предназначение.

Характеристики на търговския център
  • Търговският център е място за среща, в което общуват групи от хора;
  • Молът е място предимно за жени, затова Ъндърхил съветва с усмивка всеки инвеститор да обърне специално внимание на удобствата на паркинга и подхода към паркоместата;
  • Молът е единственото място, което събира представителна извадка на обществото - всички възрасти, всички класи и всички професии;
  • Търговските центрове са социални места, където хората изживяват своите емоции, там се обичат, карат, за първи път се влюбват. Всеки мол е социална среда;
  • Модерният търговски център е място, където се докосваме до културата. Все по-често в търговските центрове се провеждат изложби и концерти. Инвеститорите и компаниите, които управляват магазините трябва да осигурят контекст на преживяванията на потребителите. В мола се продават идеи, а не само продукти.

Една от тенденциите на 2010 г. година е хората да имат достъп до всички услуги, от които имат нужда в търговските центрове.

Специален гост на първия ритейл семинар в България беше и Росен Плевнелиев, министър на регионалното развитие и благоустройството. Той сподели с участниците и домакините радостта си от провеждането на това събитие. Според министъра в условията на криза се доказват дългосрочните концепции.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 20.03   1413 г. – Хенри V става крал на Англия. 1792 г. – Законодателното събрание на Франция официално одобрява използването на гилотината за екзекутиране. 1808 г....