Великобритания няма да обмитява почти 90% от стойността на вноса при Брекзит без сделка

08.10.2019 | 13:55
по статията работи: econ.bg
Великобритания преразгледа тарифния режим, който ще влезе в сила, ако страната напусне Европейския съюз без сделка, като направи 88% от стойността на общия внос да отговаря на условията за необмитяване
Великобритания няма да обмитява почти 90% от стойността на вноса при Брекзит без сделка
Снимка: под лиценза на creative commons

Великобритания преразгледа тарифния режим, който ще влезе в сила, ако страната напусне Европейския съюз без сделка, като направи 88% от стойността на общия внос да отговаря на условията за необмитяване, съобщава БНР.

Стремейки се да балансира необходимостта от намаляване на потребителските цени, без да унищожава местните производители, Великобритания също така заяви, че при нов „изключителен процес на преразглеждане“ може да направи промени в митническия режима още от първия ден, ако това е необходимо.

„Нашият временен тарифен режим ще подкрепи икономиката на Обединеното кралство като цяло, помагайки на британския бизнес да търгува и да отваря възможности за бизнес чрез вноса на най-добрите стоки от цял ​​свят при това на най-добри цени за британските потребители. Обединеното кралство е държава на свободната търговия и британският бизнес е в силна позиция да се конкурира в отворена среда за свободна търговия“, заяви държавният министър за международна търговия Конър Бърнс, цитиран от Ройтерс.

Само 23 дни преди Обединеното кралство да напусне най-големия търговски блок в света, правителството на премиера Борис Джонсън усилва подготовката за потенциално хаотичен развод (Брекзит без сделка). Лондон публикува за първи път временен тарифен режим преди първоначалната си дата на напускане в края на март тази година, като част от подготовката му да напусне ЕС, към който се присъедини през далечната 1973-а година. Преработеният план, който следва обратната връзка от индустрията, включва понижаване на тарифите за тежкотоварни превозни средства (или HGV), позовавайки се на необходимостта от намаляване на въглеродните емисии чрез подмяна на автопарка. В същото време се прилагат мита за допълнителни продукти за облекло и се коригират нагоре налозите върху биоетанола, за да се запази подкрепа за британските производители на това гориво, което е „важно за критичната национална инфраструктура“.

Правителството също така остави някои защити за британски производители, например за производители на автомобили и за фермерите, докато много други индустрии ще се сблъскат с по-евтина конкуренция от чужбина при евентуален сценарий на Брекзит без сделка. Обявените от британското правителство 88% от стойността на вноса, които няма да бъдат обременени с такси и налози в случай, че страната напусне Европейския съюз без двустранно споразумение представлявало слабо повишение спрямо определения тарифен режим през март, в който 87% от стойността на британския внос нямаше да бъде обмитявана при сценарий на Брекзит без сделка.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 18.02   1229 г. – Съгласно договор между императора на Свещената Римска империя Фридрих II и египетския султан Ал-Камил, християнските поклонници получават право да посещават...