216 млн. зрители по цял свят са гледали по ВВС “Съкровищата на България”. Това обяви в интервю пред “24 часа” министърът на туризма Евтим Милошев. Той посочва, че постоянно търсят нови подходи за реклама.
“Ние сме богати на история, археология, природа, климат, забележителности – все обекти, които са изключително интересни за опитни продуценти и са любопитни за зрителите”, каза Милошев.
“Като част от комплексната рекламна стратегия се осъществяват посещения на чуждестранни представители на снимачни екипи, представители на медии и заети в сектора, популярни личности.
Пример за това е британският историк проф. Бетани Хюз, известна най-вече като водеща на популярното тв предаване “Съкровищата на света” и епизодите “Съкровищата на България”, излъчени по BBC, Channel 4, Viasat History и др. През април т.г. бе заснет втори епизод на “Съкровищата на България” в Пловдив, Велико Търново, Белоградчик, Созопол и пещерата “Магура””, каза министърът на туризма.
Милошев обяви, че страната ни отбелязва увеличение в туризма както на вътрешния, така и на външните пазари. Традиционно най-многобройните туристи у нас са българи, следвани от румънци, поляци, англичани, германци.
Относно маркетинговите дейности по новата програма за рекламиране на българските черноморски общини той отговори така: “Програмата за реклама и маркетинг на черноморските общини все още не е приключила и не е отчетена. В своята идеология това е една добра програма, която цели увеличаване на туристопотока в конкретните общини, именно чрез целенасочени маркетингови активности от страна на туроператорите и летищния наземен оператор на двете морски летища. Все още е рано да се правят анализи и прогнози. На този въпрос може да се даде конкретен отговор след приключване на тази програма и след обстоен анализ на резултатите и постигнатите цели”.