Първо място за маркетингова ефективност и две награди Effie за Пощенска Банка

23.11.2017 | 15:15
по статията работи: econ.bg
Престижните награди в категория „Услуги“ са за програма „Повече днес“ и кредитна карта Mastercard Cash
Първо място за маркетингова ефективност и две награди Effie за Пощенска Банка
Снимка: под лиценза на creative commons

Пощенска банка получи златна и бронзова награда от десетото юбилейно издание на най-авторитетния конкурс за маркетингова ефективност − Effie България. Ценните статуетки в категория „Услуги“ бяха връчени на банката и нейната дългогодишна комуникационна агенция BBDO Group на официална церемония късно снощи. Финансовата институция бе обявена и за най-ефективен бранд според ЕFFIE Index България 2017. Тази година, когато ръстът на заявките е с 21% повече спрямо миналата година, бяха връчени само 2 златни, 4 сребърни и 7 бронзови награди, които носят изключително важно признание за притежателите си. 

Отличената кампания със златно Effie е за едно от последните финансови решения на банката − кредитна програма „Повече днес“, с която клиентите могат да увеличат разполагаемия си доход с до 50%, а в определени случаи дори и повече. Бронзовото отличие е за иновативната кредитна карта Mastercard Cash, която дава възможност на потребителите да теглят пари в брой без лихва. 

„За нас тези награди са изключително ценни, защото са за постигнати резултати − истинският измерител на успеха. Сбъднахме една своя мечта. Да се отличиш сред толкова много водещи компании и да спечелиш златно Effie, особено тази година, когато има само две златни награди, това е наистина голям успях и високо признание за положените усилия. Щастливи сме, че създадохме иновативни услуги, без аналог на пазара, които не останаха незабелязани, но най-важното − имат добавена стойност за клиентите. Вложихме цялото си сърце в тези проекти и успяхме да се отличим с интересни идея и нестандартен подход, като се фокусирахме основно върху ползата за потребителя. Благодарим на нашата комуникационна агенция BBDO Group, с която работим заедно вече десет години като един екип. Пожелаваме си догодина да се радваме на още по-големи успехи заедно“, коментира Силвия Костова, началник управление „Корпоративни комуникации и маркетинг” в Пощенска банка. 

f5df9ae5-8861-9331-98e4-c7610cad8b94

Успехът на кампаниите е съвместно дело на маркетинг и PR екипа на Пощенска банка, творческа агенция BBDO Group/ Graffiti BBDO, PR агенция Proximity Sofia/ BBDO Group, дигитална агенция FCB Sofia и Direct Media Kres. 

От 2014 г. насам Пощенска банка многократно печели награди в различни категории от престижния конкурс, сред които две отличия за кампаниите на „Спестовен жилищен кредит“ и едно за кампанията по случай 25-годишнината на банката. 

Наградите Effie са общопризнатият стандарт за измерване на успеха сред рекламните агенции и рекламодателите по света. Връчват се в 49 страни на 6 континента. Като глобален символ на успешната маркетингова комуникация, те фокусират вниманието върху най-ефективните идеи и насърчават екипните отношения между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама. В България конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции и се провежда от 2007 г. Той покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Женевски конвенции
Между приятели: - На кого е кръстена дъщеря ви Гертруда? - На дядо си Пенчо. - ?!? - Беше герой на труда....
На този ден 22.11   1497 г. – Вашко да Гама достига нос Добра надежда. 1906 г. – На международна конференция в Берлин е възприето съгласие сигналът SOS да бъде международен при...