"Моникомп България" спечели обществената поръчка за "управление на опашките"

12.10.2007 | 11:51
по статията работи: Апостол Апостолов
Компанията предложи цена от 914 395 лв. без ДДС за изграждането на системите за обслужване на чакащи клиенти
"Моникомп България" спечели обществената поръчка за "управление на опашките"
„Моникомп България” ЕООД предложи цена от 914 395 лв. без ДДС за изграждането на системите за обслужване на чакащи клиенти, съобщиха от пресцентъра на МДААР. В процедурата се включиха общо 5 фирми, но ДЗЗД „Кю Електроник”, „Скантек” ЕООД, „ИТА Инженеринг” ООД, „Редматик” ЕООД отпаднаха, тъй като не бяха представили пълен набор от изискваните документи.
С избрания изпълнител ще бъде подписано рамково споразумение за срок от 18 месеца. Негово задължение ще е да осигури инсталирането на системите, въвеждането им в експлоатация, обучението на служителите и гаранционната поддръжка.
Внедряването на системите ще се реализира на два етапа, като през първия етап ще бъдат изградени системи в 7 офиса на КАТ, 20 офиса на НАП и 12 офиса на Дирекция „Документи за самоличност" към Министерството на вътрешните работи.
Срокът за изграждане и доставка е до шест месеца от датата на подписване на договора, а гаранционният срок за поддръжка - минимум 12 месеца от въвеждането на системите в експлоатация.
Системите за обслужване на чакащи клиенти трябва да могат да се адаптират по места и да позволяват управление според принципа на обслужване „на едно гише” и според специализираното разпределение на работните места. Те трябва да съдържат клиентски терминал, оборудван с уред за издаване на билети; екрани на всяко гише в зависимост от броя им; комбиниран екран, разположен на мястото за изчакване.
Автоматизираните системи трябва да осигуряват възможност и за отдалечено подаване на заявки (резервиране) чрез интернет и SMS, както и обратно уведомление на клиентите по същите канали.
Целта на използването на автоматизирани системи за управление на опашките е да се осигури ефективна организация на административното обслужване на чакащите клиенти, контрол върху работата на служителите, както и събиране на статистическа информация по отношение на обслужването.
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 29.11   1760 г. – Град Детройт е предаден във владение от Франция на Великобритания. 1780 г. – След смъртта на императрица Мария Тереза на престола на Свещената римска...