Стока, чиято всяка отделна част може да се разг­лежда от потребителите като идентична с остана­лите. Така например за потребителя е безразлич­но коя торба картофи ще купи. Въпреки наличие­то на разлики, които биха могли да се открият например от химици или други специалисти, пот­ребителите възприемат разликите между отдел­ните единици стока като нещо, което не оказва влияние върху избора им. В условията на идеална конкуренция е особено важно стоките да са хомо­генни, за да нямат отделните фирми монопол на пазара.

 

Английско-български учебен речник по икономика, Доналд Ръдърфорд, ИК Прозорец, 1997

 ECON.BG

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.7374
GBP2.4796 2.4887 2.2067
от 15:43 06 Юни 2019 повече »
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Резултати | Архив
Туск: Брекзит е най-голямата грешка, а Камерън е виновен за нея В интервю за британския „Гардиън“ и още шест европейски издания бившият председател на Европейския съвет Доналд Туск заяви, че Брекзит е „една от...