Стока, чиято всяка отделна част може да се разг­лежда от потребителите като идентична с остана­лите. Така например за потребителя е безразлич­но коя торба картофи ще купи. Въпреки наличие­то на разлики, които биха могли да се открият например от химици или други специалисти, пот­ребителите възприемат разликите между отдел­ните единици стока като нещо, което не оказва влияние върху избора им. В условията на идеална конкуренция е особено важно стоките да са хомо­генни, за да нямат отделните фирми монопол на пазара.

 

Английско-български учебен речник по икономика, Доналд Ръдърфорд, ИК Прозорец, 1997

 ECON.BG

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.6506
GBP2.4796 2.4887 2.1354
от 16:10 11 Септември 2020 повече »
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Резултати | Архив
Полезно от Мрежата
7sport.net
Betindex.net
Мая Манолова: Държавата помага за спекула с цените на горивата чрез "златна акция" Мая Манолова и активисти на "Изправи се. БГ" с поредна акция. Този път пред централата на "Лукойл". Бившият омбудсман заяви, че се спекулира с...