Все повече и по-интересни неща ще се случват онлайн*

30.01.2013 | 12:09
по статията работи: Лили Бончева
Борил Богоев, онлайн предприемач, консултант и лектор
<p>Борил Богоев</p>

Борил Богоев

Снимка: Личен архив

Специално за Econ.bg

Визитка

Борил Богоев е онлайн предприемач, консултант и лектор. Работи в областта на дигиталните технологии и маркетинг от 1999 г. През последните 12 години се занимава с уеб дизайн, афилиейт маркетинг, блогове на българския и англоезичния пазар, интернет маркетинг, консултации, "лекторстване" и писане.

Управител е на Webface Consult и автор на онлайн курсовете "Летящ старт в интернет маркетинга", "Десет навика за върхова продуктивност" и "Email Kama Sutra". Съавтор е в "Блогопедия" и горд притежател на Ph.D. по бизнес модели в интернет. Силно вярва в силата на интернет маркетинга и неговия неизчерпаем потенциал за превръщането на всеки бизнес в успешно начинание.

Той ще бъде сред лекторите на петото издание на Eventex Seminar 2013, на което *Econ.bg е медиен партньор. Събитието ще се проведе на 6 и 7 февруари 2013 в Интер Експо Център, София. Семинарът ще бъде посветен на последните тенденции в събитийната индустрия  и актуални примери от добрите практики в страната и чужбина.

За повече информация и регистрация, посетете сайта на събитието https://eventex.bg/seminar/2013

Г-н Богоев, бихте ли ни разказали за Вас и Вашата работа?

Борил Богоев:

Една от основните дейности на Webface Consult, компанията която управлявам, е свързана с консултации и обучения в областта на маркетинга, онлайн репутацията и предприемачеството.

Голяма част от обученията, които провеждаме – за корпоративни клиенти или от масов тип – са изцяло онлайн. Организираме ги под формата на уебинари, видеокурсове, презентации  в реално време.

Какво Ви предстои през 2013 година?

Борил Богоев:

На първо място, предстои ни много работа. Ще навлезем още по-дълбоко в областта на онлайн обученията и корпоративното консултиране. Планирали сме няколко големи учебни курса, както и специални събития – всичките онлайн.

За всеки от нашите клиенти се налага обучение в една или друга посока, както и за членовете на нашия екип. Затова предстои и изграждането на още по-богата библиотека от вътрешни обучения – отново онлайн базирани.

Как решихте да организирате онлайн събития?

Борил Богоев:

Аз лично от няколко години съм активен ползвател на онлайн събития, обучения, курсове, комуникация. От друга  страна, видяхме, че на нашия пазар има голяма, тъмна дупка в областта на дистанционното обучение, по-специално – онлайн обучението и събитията. И то не само в областта на маркетинга, но и във всички останали бизнес области. Затова решихме да започнем подготовката и популяризирането на онлайн събития и обучения с високо качество и на теми, които интересуват нашите клиенти. Подготвените от нас продукти и събития се приеха много добре, което много ни окуражи.

Какви са предимствата и недостатъците на този тип събития?

Борил Богоев:

Аз смятам, че предимствата са повече от недостатъците. Като позитиви на този тип събития на първо място  може да се поставят:

  • Удобство – можете да участвате или да провеждате онлайн събития от всяко място, където има връзка с интернет и използвайки леснодостъпна техника.
  • Спестяване на средства – като участник, спестявате средства  за пътуване, престой в хотел  и други съпътстващи разходи; като организатор – спестявате страшно много от наем на зала, техника, кетъринг и т.н.
  • Спестяване на време – озовавате се мигновено на събитието, не е необходимо пътуване, тежки  подготовки, настаняване в хотели.

Онлайн събитията си имат и недостатъци, като:

  • Губи се елементът на нетуъркинг  – много участници посещават „живи“ събития заради възможността  да се запознаят с нови хора, да установят нови бизнес контакти. Именно поради тази причина считам, че онлайн каналът е много удобен за обучения (където не се търси нетуъркинг), пресконференции, презентации, а не толкова за конференции и масови семинари.
  • Проблеми с интернет връзката – възможно е лоша интернет връзка (при вас или при даден участник) да разрушат потребителското усещане, да се влоши качеството на предаването или дори участникът да отпадне от събитието. Това е наистина неприятно, но не е нерешим проблем.

Бихте ли споделили повече за Вашата тема на Eventex Seminar 2013.

Борил Богоев:

По време на Eventex Seminar 2013 ще представя темата „Click 2 LIVE”. Основната ми идея е, че можете лесно, бързо и евтино да подготвите и проведете онлайн събитие.

Ще представя най-интересните, нови и полезни инструменти, свързани с онлайн събитията, ще дам някои практически идеи и съвети (почерпени и от добрия и от лошия ми опит) и ще представя съвременните тенденции в тази област.

И за финал...

Борил Богоев:

Може би в близко бъдеще онлайн събитията няма да изместят напълно "живите" такива, но съм напълно уверен, че все повече и по-интересни неща ще се случват онлайн. Потребителското изживяване, благодарение на новите хардуерни и софтуерни технологии, ще става все по-богато. И вярвам, че в един момент самите потребители ще предпочетат - за някои типове събития – да участват в тях онлайн, вместо да ги посещават лично.

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 21.09   1378 г. – Цар Иван Шишман издава Рилската грамота, с която на Рилския манастир се дават 20 села като феодални владения. 1551 г. – Основан е Кралският и папски...