Тони Стефанова е новият маркетинг директор на „Белла България“

08.11.2018 | 13:15
по статията работи: econ.bg
Тони Стефанова има над 19 години опит в сферата на маркетинга и продажбите в страната и чужбина. Отговаряла е за маркетинговите стратегии на Intersnack, Walmark Bulgaria и Kraft Foods
Тони Стефанова е новият маркетинг директор на „Белла България“

Тони Стефанова оглави дирекция „Маркетинг“ в „Белла България“. Тя ще отговаря за развитието на марките на хранителната компания и позиционирането им в различните комуникационни канали.

Тони Стефанова има над 19 години опит в сферата на маркетинга и продажбите в страната и чужбина. Отговаряла е за маркетинговите стратегии на Intersnack, Walmark Bulgaria и Kraft Foods. Преди да стане част от екипа на „Белла България“ е била маркетинг директор в eMag.bg.

Тони Стефанова е магистър по финанси (УНСС). Владее английски, испански и руски.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Катаджия спира кола... - Защо карате с превишена скорост? - Ами заседях се с приятели, празнувахме Великден, а пък жената сигурно се е притеснила. - Какъв Великден, той мина преди няколко...
На този ден 17.07   813 г. – Обсада на Константинопол: Българската войска, предвождана от кан Крум, обсажда столицата на Византия Константинопол. 1279 г. – Войските на Ивайло...