EVN запозна "Топлофикация София" с добрите практики на топлофикационната услуга в Пловдив

09.07.2021 | 14:05
по статията работи: econ.bg
Обсъдени бяха основните етапи на модернизация на EVN Топлофикация и развитието на топлофикационната услуга в Пловдив
EVN запозна "Топлофикация София" с добрите практики на топлофикационната услуга в Пловдив
Снимка: под лиценза на creative commons

Процесът на модернизация на EVN Топлофикация, клиентската политика и инвестиционни планове бяха сред темите, обсъдени по време на посещението на представители на ръководството на „Топлофикация София“ ЕАД в Пловдив на 7 юли 2021 г. 

Посещението имаше за цел да споделянето от страна на EVN на добри практики  в модернизирането и развитието на топлофикационната услуга в Пловдив. То е част от изготвящия се анализ за възможностите за модернизация на „Топлофикация София“ ЕАД. Изготвянето на анализа от консултантска компания е осигурено от Агенцията за търговия и развитие на САЩ.   

От страна на ръководния екип на „Топлофикация София“ ЕАД присъстваха Ивайло Епитропов – Заместник изпълнителен директор и Йордан Йорданов – директор дирекция „Експлоатационна дейност“. Те бяха посрещнати от Рихард Майсен, председател на Съвета на директорите на „EVN Топлофикация“ и от Анна Димитрова, ръководител на отдел „Енергийна политика, иновации и околна среда“. 

По време на посещението гостите от софийската топлофикация се запознаха с дейността на когенерационната централа на EVN, която беше изградена по технология на Сименс през 2011 г. Централата, на стойност 100 млн. лв., е едно от най-модерните и ефективни когенерационни съоръжения на Балканите. Обсъдени бяха и изграждащите се в момента 5 водогрейни котли на стойност 23 млн. лв. които се изграждат по технология на Бош. Котлите са гъвкави като управление, което ще позволи ефективното покриване на върховите товари още през тази зима. 

С когенерацията и новите котли Пловдив реално получава изцяло нова топлофикация по отношение на производствените мощности, като мощностите изградени през 70-те и 80-те години на миналия век ще останат като резервни. Така EVN гарантира бъдещето на услугата, която е сред основните фактори за запазване на качеството на въздуха в града. 

Специално внимание беше отделено на клиентските практики, въведени от EVN и фактът, че над 80% от клиентите на компанията се отчитат ежемесечно, а не веднъж годишно. Месечното отчитане е основен фактор за предвидимост на изравнителните фактури в края на сезона.  

Разширяването на услугите по поддръжка на вътрешни отоплителни инсталации, централно охлаждане за бизнес клиенти, термография на имоти, преустройство на вътрешни инсталации и услуги за инсталации за битова гореща вода, бяха също сред дискутираните теми.  Допълнително бяха разгледани практиките на компанията по привличане на нови клиенти с оглед на разширяването на мрежата в нови райони на Пловдив. 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 18.05   1284 г. – Шведският град Йоншьопинг получава статут на кралски град. 1565 г. – Начало на Великата обсада на Малта от османските турци, продължила до 11...