eMAG предлага платформата си за търговия на малки местни производители

25.01.2022 | 12:45
по статията работи: econ.bg
Електронният търговец eMAG е започнал в края на годината програма "От България", чрез която иска да привлече към платформата си малки местни производители, които да продават продуктите си сегмента Marketplace
eMAG предлага платформата си за търговия на малки местни производители
Снимка: под лиценза на creative commons

Електронният търговец eMAG е започнал в края на годината програма "От България", чрез която иска да привлече към платформата си малки местни производители, които да продават продуктите си сегмента Marketplace.

"По този начин български производители, занаятчии и НПО, отговарящи на определени критерии, получават възможност да използват модерен канал за продажби, какъвто е електронната търговия, който предлага навлизане на пазар с над 1 милион потенциални клиенти на платформата онлайн", посочват от компанията.

Уточняват, че производители могат да получат до 50% отстъпка от комисионата, а за НПО, регистрирани в програмата, комисионата ще бъде 0%. В програмата могат да се регистрират производители независимо от сферата им на дейност, с изключение на хранителната индустрия. Техният оборот, регистриран през последната фискална година, трябва да не надвишава 150 хил. лева. Необходимо условие е да произвеждат в България в съответствие с всички законови правила и разпоредби, като техните продукти могат да включват занаятчийски изделия, направени в малки серии.

"През следващите три години eMAG на групово ниво ще инвестира над 50 млн. евро в технологии, развитие на международни пазари и човешки ресурси на платформата. В същото време за нас е важна и инвестицията в местната икономика - подкрепата ни за малките производители и занаятчийските традиции ще създаде повишено търсене и нови работни места, като за местните общности ефектът на програмата ще бъде дълготраен и устойчив", казва Разван Бланита, директор на "eMAG Marketplace България", цитиран от компанията.

Тя цитира данни на Българската е-комерс асоциация от 2021 г., според които над 47% от българските потребители са пазарували онлайн, като 88% от тях са го правили от местни търговци. Допълва, че поддръжката на онлайн магазин изисква сериозни ресурси и инвестиции.

Очакванията на компанията са, че 5 години след началото на програмата малките производители, регистрирани в нея, ще са реализирали чрез платформата eMAG Marketplace общи продажби, възлизащи на 14.2 милиона лева.

За да бъдат по-лесни за разпознаване от страна на клиентите, продуктите в програмата ще бъдат маркирани на уебсайта и в мобилното приложение на eMAG с етикет "От България".

Очакванията на eMAG са, че за първата година приблизително 200 местни производители ще се включат в програмата с над 25 хил. продукта.

Основана през 2001 г. в Румъния, eMAG е водеща платформа за онлайн търговия на дребно с дъщерни дружества в България и Унгария. На платформата на eMAG в България се предлагат повече от 1 250 000 артикула от различни категории. Над 250 хил. от продуктите на платформата се предлагат от eMAG и над 1 млн. от над 4800 Marketplace търговци по данни на самия търговец.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 11.05   330 г. – Столицата на Римската империя се премества от Рим в Константинопол. 912 г. – Александър става старши император на Византийската империя, делейки...