На 30 юли се създава Алианс "Българско Черноморие"

28.07.2021 | 12:05
по статията работи: econ.bg
"На 30 юли в Златни пясъци ще бъде учреден Алианс "Българско Черноморие" - най-модерната дигитална платформа www.bulgaria-blacksea.com. Това е най-голямото туристическо събитие за годината
На 30 юли се създава Алианс "Българско Черноморие"
Снимка: под лиценза на creative commons

"На 30 юли в Златни пясъци ще бъде учреден Алианс "Българско Черноморие" - най-модерната дигитална платформа www.bulgaria-blacksea.com. Това е най-голямото туристическо събитие за годината, това съобщи в "Денят започва" изпълнителният директор на Националния борд по туризъм Полина Карастоянова.

"Това е начинът, по който съвременният свят говори на международните туристически пазари. Учредява се от най-големите инвеститори по Българското Черноморие", заяви тя и допълни, че подкрепя младия бъдещ министър на туризма, който ще работи за развитието на отрасъла у нас.

Тя обаче отказа да назове неговото име.

Карастоянова коментира сигналите, които потребителите подават, че са им искани нерегламентирани такси за една или друга услуга по Черноморието и изрази надежда, че се касае за единични случаи.

"Двете страни, които трябва да имат отношение, да регулират и да предоставят услугата в туризма са от една страна държавата, а от другата - концесионерите. Смятам, че потребителите трябва да бъдат извадени от този триъгълник, който се получава и създава неудобство и негативно отношение. Най-простият начин е с предстоящите промени в законодателството с инициативата на Министерство на туризма и бранша, държавата да поеме целия бранш", предложи директорът на Националния борд по туризъм.

Тя обясни, че идеята е държавата да плаща концесионните такси на концесионера, а концесионерът да управлява услугата, за която очевидно държавата няма капацитет и ресурс. "Концесионирането или аутсорсването на определени дейности, за които администрацията няма ресурс или капацитет, е нещо интелигентно и нормално. В целия свят това се прави", подчерта Карастоянова.

По думите ѝ разликата между стойността на услугите у нас и в Гърция или Турция, например, е, че те са големи пазари и могат да си позволят да предлагат един много конкурентен туристически продукт. "България е малък пазар и ние няма да намерим тази вълшебна формула, в която ще предлагаме качествен туристически продукт за малко пари", уточни Полина Карастоянова.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 05.10   610 г. – Състои се коронацията на византийския император Ираклий. 869 г. – В Константинопол е открит Всехристиянски църковен събор, който продължава до 28...
Полезно от Мрежата
7sport.net
Betindex.net