Е-търговци с регистър на некоректни клиенти в анлайн търговията

19.08.2021 | 11:30
по статията работи: interview interview
Намират ни с имейл адрес и телефон
Е-търговци с регистър на некоректни клиенти в анлайн търговията

Електронните търговци намират свой начин да се справят с некоректните си клиенти. За целта те използват онлайн сайтове, подобни на регистри, в които записват данните на „лошите“ клиенти и какво е оплакването им от тях, пише „Монитор“.

 

 

Сайтовете за подобни некоректни потребители са няколко. Един от тях е под формата на регистър, в който са записани имената, имейлът, телефон или дори сайтът на дадения клиент. Освен това има на разположение и търсачка, в която имената може да се търсят на кирилица и на латиница. По този начин други техни колеги, разчитащи на онлайн пространството, за да продават своите стоки и да предлагат своите услуги, ще могат предварително да проверяват даден човек, ако той реши да поръча от тях.

Конкретният сайт може да се използва и от физически лица, измамени от некоректен електронен търговец, което също не е рядко срещана практика. Иначе проучването на „Монитор“ показа, че най-често оплакванията на търговците са за невзети стоки. Обикновено с публикуваните съобщения се посочват имената и телефонният номер на клиента, а отстрани е изписан самият проблем, като например „Некоректен е. Не си взе пратката от доставчика“. Не са малко и случаите, в които клиенти поръчват стока, например дреха, връщат я, търговецът изпраща поискания нов размер, а накрая клиентът отново не взима стоката. Така се стига до ситуация, в която е-търговецът плаща всички доставки и от само една поръчка той всъщност губи пари.

Друг случай от с. Лехчево е с жена, която си поръчва артикул с щампа нейна снимка. „Наложи се да изхвърлим продукта, както и да платим 2 доставки!“, пише възмутен търговецът и апелира да не се пращат стоки на този клиент. Последните данни показват, че има над 4300 сигнала и повече от 113 000 търсения в конкретния своеобразен регистър.

Друг подобен сайт за оплаквания при пазаруване в интернет пространството представлява информационно табло, на което всеки може да сподели своите неволи. „Тук ще бъдете чути – можете да пишете за хората или институциите, където са ви обидили, излъгали или постъпили некоректно с вас, без значение дали това се е случило в държавно учреждение, магазин или банка“, гласи заглавната страница на сайта. В него към публикациите има прикрепени екранни снимки на конкретните онлайн магазини или дори снимки на даден клиент, който е бил некоректен към търговеца.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 12.05   254 г. – Папа Стефан I наследява папа Луций I като 23-ти папа. 1364 г. – В Краков, Полша, е основан най-старият полски университет, Ягелонския...