Facebook включил 600 хиляди потребители в таен експеримент

29.06.2014 | 13:55
по статията работи: Ивайло Коралски
Социалната мрежа разделила своите потребители на две групи
Facebook включил 600 хиляди потребители в таен експеримент
Още по темата

Около 600 хиляди потребители на най-голямата социална мрежа в световен мащаб, Facebook, били подложени таен психологически експеримент. Естествено, без въобще да подозират за това, отбелязва Gizmodo.

Експериментът се е състоял в разделението на споменатото количество потребители на две отделни групи. На стената на едната група са се появявали основно позитивни новини, докато на другата – предимно негативни.

Крайният резултат демонстрирал, че колкото повече потребителите на социалната мрежа получават негативни новини на стената си и споделят те самите такива. И обратното, колкото повече положителни новини те виждат на стената си, толкова повече те публикуват позитивни статуси, новини и съобщения.

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
5.00/1
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 17.10   1448 г. – Започва Косовската битка – сражение между войските на унгарския управител Янош Хуняди и османския султан Мурад II, състояло се на Косово поле. 1483...