10-те държави, които харчат най-много за онлайн реклама

26.09.2013 | 10:15
по статията работи: Георги Георгиев
Рекламодателите в Норвегия са с едни от най-натоварените бюджети що се отнася до рекламирането в интернет
10-те държави, които харчат най-много за онлайн реклама

Норвегия е страната, чиито електронни рекламодатели харчат най-много пари за интернет реклама. В скандинавската страна се харчат средно по 209 долара за всеки интернет потребител, сочат данните на изследователската компания eMarketer, обобщени от "Машъбъл".

Веднага след Норвегия се нареждат САЩ, които харчат по 201 долара за потребител.

На трето място е Австралия със 191 долара, като в челната петица влизат още Швеция (174 долара) и Канада (163 долара).

Кои са останалите държави в списъка на топ десетте можете да видите в графиката на портала за онлайн статистика Statista.

145602

Графика: Statista

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 20.11   284 г. – Диоклециан става римски император. 1541 г. – Жан Калвин представя теорията си за реформиране на църквата. 1818 г. – Симон Боливар обявява...