Днес от 11 ч. в заседателната зала на Министерството на държавната администрация и административната реформа (МДААР), ще бъдат отворени ценовите предложения на кандидатите, участвали в
обществената поръчка за доставка на автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти - „управление на опашките”, съобщиха от МДААР.
Пет фирми са подали документи за участие в процедурата. Това са ДЗЗД „Кю Електроник”, „Скантек” ЕООД, „ИТА Инженеринг” ООД, „Редматик” ЕООД, „Моникомп България” ЕООД.
С избрания изпълнител ще бъде подписано рамково споразумение за срок от 18 месеца. Негово задължение ще е да осигури инсталирането на системите, въвеждането им в експлоатация, обучението на
служителите и гаранционната поддръжка.
Внедряването на системите ще се реализира на два етапа, като през първия етап ще бъдат изградени системи в 7 офиса на КАТ, 20 офиса на НАП и 12 офиса на дирекция „Документи за самоличност" към
Министерството на вътрешните работи.
Срокът за изграждане и доставка е до шест месеца от датата на подписване на договора, а гаранционният срок за поддръжка - минимум 12 месеца от въвеждането на системите в експлоатация.