ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 285 ОТ 3 ДЕКЕМВРИ 2010 Г. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА УСТРОЙСТВЕНИЯ ПРАВИЛНИК НА ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ "ГЛАВНА ИНСПЕКЦИЯ ПО ТРУДА", ПРИЕТ С ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 83 НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ ОТ 2008 Г. (ДВ, БР. 44 ОТ 2008 Г.)

ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 285 ОТ 3 ДЕКЕМВРИ 2010 Г. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА УСТРОЙСТВЕНИЯ ПРАВИЛНИК НА ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ "ГЛАВНА ИНСПЕКЦИЯ ПО ТРУДА", ПРИЕТ С ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 83 НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ ОТ 2008 Г. (ДВ, БР. 44 ОТ 2008 Г.)

В сила от 18.12.2010 г.
Обн. ДВ. бр. от 10 Декември 2010г.
МИНИСТЕРСКИЯТ СЪВЕТ
ПОСТАНОВИ:
§ 1. В след думите "Закона за насърчаване на заетостта" се поставя запетая и се добавя "на законодателството, свързано с изпълнението на държавната служба, и правата и задълженията на страните по служебното правоотношение".
§ 2. В след думите "Закона за насърчаване на заетостта" се поставя запетая и се добавя "на законодателството, свързано с изпълнението на държавната служба, и правата и задълженията на страните по служебното правоотношение".
§ 3. В се правят следните изменения и допълнения:
1. В ал. 2 се създава т. 4:
"4. дирекция "Административно и информационно обслужване и технологии"."
2. В ал. 3 т. 10 - 17 се отменят.
3. Създава се ал. 6:
"(6) Дирекция "Административно и информационно обслужване и технологии":
1. организира, координира и осъществява дейностите по административното обслужване на физически и юридически лица от агенцията чрез каналите за достъп до обслужване, включително предоставяне на електронни административни услуги;
2. организира и осъществява деловодната обработка и обслужването на документооборота; съгласува и осъществява автоматизирания обмен на данни с национални и ведомствени автоматизирани информационни системи за документооборот;
3. организира, координира и извършва контрола по решенията и сроковия контрол;
4. организира и осъществява всички процедури по архивната дейност в Главната инспекция по труда;
5. поддържа административния регистър по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията в частта относно административните услуги, предоставяни от Главната инспекция по труда;
6. разработва, прилага и развива стандарти за качеството на административното обслужване; поддържа и развива Система за управление на качеството на административното обслужване на Главната инспекция по труда;
7. изпълнява всички дейности, свързани с издаването, използването и прекратяването на удостоверенията за електронен подпис в Главната инспекция по труда;
8. разработва цялостната политика в областта на информационните технологии, планира, организира и координира внедряването на нови информационни и комуникационни технологии в структурите на Главната инспекция по труда и отговаря за цялостната дейност по осигуряване оперативната съвместимост на използваните информационни системи;
9. организира и отговаря за дейностите, свързани с планирането, отчетността, въвеждането, поддръжката и извеждането от експлоатация на информационно-комуникационните ресурси в Главната инспекция по труда;
10. организира дейностите по ефективно използване на наличните информационно-комуникационни ресурси, включително чрез повишаване на компютърните умения и квалификация на служителите в Главната инспекция по труда;
11. отговаря за цялостната дейност по осигуряване оперативната съвместимост на използваните информационни системи; осигурява техническата поддръжка и управлението на административната информационна система на Главната инспекция по труда в съответствие с изискванията на Закона за електронно управление;
12. съгласува и осъществява автоматизирания обмен на данни с национални и други информационни системи и интеграцията в единната комуникационна инфраструктура на администрацията;
13. организира създаването и поддръжката на технологичната инфраструктура, свързана с предоставянето на електронни административни услуги от Главната инспекция по труда;
14. организира дейностите по изпълнение на изискванията за оперативна съвместимост, мрежова и информационна сигурност на информационните системи в структурата на Главната инспекция по труда, възложени със Закона за електронно управление;
15. организира, актуализира и осъществява техническата поддръжка на интернет страницата на Главната инспекция по труда;
16. методически подпомага дирекциите "Инспекция по труда" при работа с информационната система на Главната инспекция по труда;
17. подпомага изпълнителния директор при формиране и провеждане на медийната политика в Главната инспекция по труда."
§ 4. В се правят следните изменения:
1. В т. 2 думите "Трудови правоотношения и правно осигуряване" се заменят с "Трудови и служебни правоотношения и правно осигуряване".
2. В т. 4 числото "20" се заменя с "21".
§ 5. В се отменят.
§ 6. В се правят следните допълнения:
1. В т. 1 след думите "трудовото законодателство" се поставя запетая и се добавя "на законодателството, свързано с изпълнението на държавната служба, и правата и задълженията на страните по служебното правоотношение".
2. В т. 4 след думите "трудовото законодателство" се поставя запетая и се добавя "на законодателството, свързано с изпълнението на държавната служба, и правата и задълженията на страните по служебното правоотношение".
3. В т. 9 след думите "трудовото законодателство" се поставя запетая и се добавя "на законодателството, свързано с изпълнението на държавната служба, и правата и задълженията на страните по служебното правоотношение".
4. В т. 14 след думите "трудовите правоотношения" се поставя запетая и се добавя "служебните правоотношения".
§ 7. В се правят следните изменения и допълнения:
1. Създава се нова ал. 4:
"(4) Директорът на дирекция "Инспекция по труда" може да възложи отделни свои правомощия на началник на отдел в дирекцията."
2. Досегашната ал. 4 става ал. 5.
§ 8. В се правят следните изменения и допълнения:
1. Създава се нова т. 4:
"4. по искания и сигнали от органите по назначаването, от ръководителите на инспекторатите в административните структури и на синдикалните организации или по жалби от държавни служители;".
2. Досегашната т. 4 става т. 5.
§ 9. В след думите "Закона за насърчаване на заетостта" се поставя запетая и се добавя "Закона за държавния служител".
§ 10. В след думите "Закона за насърчаване на заетостта" се поставя запетая и се добавя "Закона за държавния служител".
§ 11. се изменя така:
"Приложение № 1 към чл. 7, ал. 2
Численост на персонала в Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" - 495 щатни бройки
Изпълнителен директор 1
Главен секретар 1
Служител по сигурността на информацията 1
Финансов контрольор 1
Обща администрация 28
в т. ч.:  
дирекция "Управление на човешките ресурси" 8
дирекция "Финансово-стопански дейности" 10
дирекция "Административно и информационно обслужване и технологии" 10
Специализирана администрация 463
в т. ч.:  
дирекция "Безопасност на труда и анализ на контролната дейност" 15
дирекция "Трудови и служебни правоотношения и правно осигуряване" 16
дирекция "Международна трудова миграция" 9
дирекции "Инспекция по труда" - 21 423"
§ 12. се изменя така:
"Приложение № 2 към чл. 11, т. 4
Array
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив