УСТРОЙСТВЕН ПРАВИЛНИК НА ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ "ЕЛЕКТРОННИ СЪОБЩИТЕЛНИ МРЕЖИ И ИНФОРМАЦИОННИ СИСТЕМИ"

Приет с ПМС № 232 от 28.09.2009 г.
Обн. ДВ. бр.78 от 2 Октомври 2009г., изм. ДВ. бр.15 от 23 Февруари 2010г.

Глава първа.
ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ

Чл. 1. С правилника се определят структурата, функциите, организацията на работа и числеността на персонала на Изпълнителна агенция "Електронни съобщителни мрежи и информационни системи", наричана по-нататък "агенцията".

 

Чл. 2. (1) Агенцията е юридическо лице на бюджетна издръжка със седалище София - второстепенен разпоредител с бюджетни кредити към министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията.

(2) Агенцията се ръководи и представлява от изпълнителен директор.

(3) В дейността си изпълнителният директор се подпомага от заместник изпълнителен директор.

 

Чл. 3. (1) Агенцията развива, интегрира, поддържа, администрира и управлява електронна съобщителна мрежа (ЕСМ) за нуждите на националната сигурност, а в мирно време - и на централните органи на изпълнителната власт, и органите на местната власт и местното самоуправление, която обхваща електронната съобщителна мрежа по чл. 17, ал. 1 от Закона за електронните съобщения.

(2) Агенцията може да развива и управлява центрове за данни, автоматизирани информационни и управляващи системи, включително необходимото оборудване, когато такива са изградени в изпълнение на проекти и програми в областта на информационното общество, както и да управлява нужния преносен капацитет.

(3) Агенцията създава, експлоатира, поддържа и развива съобщителни обекти с отбранително предназначение (СООП), включващи инсталираните за съобщителните нужди на националната сигурност мощности, които се обслужват от персонал, заемащ специфични длъжности.

(4) Агенцията осигурява електронни съобщения за управление при бедствия по смисъла на Закона за защита при бедствия и осигурява електронни съобщения за управление при обявяване на по-високи степени на бойна готовност на въоръжените сили и при обявяване на военно положение, положение на война или извънредно положение.

(5) При изпълнение на своите функции агенцията няма право да осъществява чрез ЕСМ електронни съобщения за нуждите на лица и организации извън посочените в чл. 3, ал. 1.

(6) Агенцията използва обществените електронни съобщителни мрежи и услуги по реда на Закона за електронните съобщения.

(7) Агенцията изгражда интегрирана среда за предоставяне на електронни съобщения за нуждите на органите по ал. 1 при условия, които не нарушават сигурността на съобщенията, осъществявани за нуждите на националната сигурност, и при спазване изискванията на Закона за електронно управление.

 

Глава втора.
ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР

Чл. 4. (1) Изпълнителният директор на агенцията е орган на изпълнителната власт, който изпълнява, координира и контролира провеждането на държавната политика в областта на осъществяването на съобщения за осигуряване на държавното управление, националната сигурност и отбраната на Република България съвместно със съответните компетентни органи.

(2) (Изм. - ДВ, бр. 15 от 2010 г.) Изпълнителният директор се назначава от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията съгласувано с министър-председателя. Заместник изпълнителният директор се назначава от изпълнителния директор съгласувано с министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията.

(3) Със заповед изпълнителният директор определя функции и делегира правомощия на заместник изпълнителния директор.

(4) Функциите на изпълнителния директор в негово отсъствие поради командировка или ползване на законоустановения отпуск се изпълняват от заместник изпълнителния директор.

 

Чл. 5. Изпълнителният директор:

1. организира дейността на агенцията по изграждането, експлоатацията и развитието на електронна съобщителна мрежа съгласно действащото законодателство;

2. управлява предоставеното му от Министерския съвет държавно имущество;

3. осъществява правомощията на орган по назначаването на държавни служители в състава на агенцията;

4. съвместно с Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, Министерството на отбраната и Министерството на вътрешните работи ежегодно изготвя План за използването на държавната мрежа за сигурност и отбрана; планът се приема от Министерския съвет по предложение на министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията, министъра на отбраната и министъра на вътрешните работи;

5. отговаря за целесъобразното и законосъобразното разходване на бюджетните средства;

6. сключва трудовите договори със служителите от администрацията на агенцията;

7. представя на Министерския съвет ежегоден доклад до 31 януари на следващата година за дейността на агенцията;

8. утвърждава структурата на административните звена и длъжностното разписание на агенцията;

9. обосновава и предлага на министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията бюджета на агенцията;

10. може да създава експертни съвети към агенцията;

11. възлага обществени поръчки в рамките на своята компетентност;

12. издава заповеди;

13. изпълнява други функции, възложени му със закон или с акт на Министерския съвет.

 

Глава трета.
СТРУКТУРА, ФУНКЦИИ И СЪСТАВ НА АГЕНЦИЯТА

Раздел I.
Общи положения

Чл. 6. (1) Структурата на агенцията включва: обща администрация, организирана в две дирекции; звено за вътрешен одит; звено по сигурността на информацията; финансов контрольор и специализирана администрация, организирана в една дирекция и една главна дирекция.

(2) (Изм. - ДВ, бр. 15 от 2010 г.) Общата численост на персонала в административните звена на агенцията е 622 щатни бройки.

(3) Числеността на отделните организационни структури и на административните звена в агенцията е посочена в приложението.

(4) Обхватът на териториалните звена в рамките на главната дирекция по ал. 1, техните седалища и числеността на персонала в тях се определят от изпълнителния директор.

 

Раздел II.
Главен секретар

Чл. 7. (1) Главният секретар осъществява административното ръководство на агенцията в изпълнение на законовите разпореждания на изпълнителния директор.

(2) Главният секретар ръководи, координира и контролира функционирането на агенцията за точното спазване на разпоредбите на нормативните актове.

 

Чл. 8. Главният секретар се назначава от изпълнителния директор.

 

Чл. 9. (1) Главният секретар:

1. осигурява организационната връзка между изпълнителния директор и административните звена в агенцията, както и между административните звена;

2. организира разпределението на задачите между административните звена, като създава условия за ефективна работа;

3. осъществява общия контрол за изпълнението на възложените задачи;

4. ръководи процеса по въвеждането на автоматизирани системи в работата на агенцията;

5. координира и контролира управлението на ползваните за административни нужди недвижими имоти и движими вещи, предоставени на агенцията;

6. утвърждава длъжностните характеристики на служителите;

7. организира подготовката на бюджета на агенцията;

8. изготвя ежегоден доклад за дейността на администрацията, който се представя за утвърждаване от изпълнителния директор;

9. представлява агенцията в случаите, в които е упълномощен изрично от изпълнителния директор по проблеми, свързани с функционирането на администрацията;

10. изпълнява и други задачи, възложени му от изпълнителния директор.

(2) При отсъствие на главния секретар неговите функции за всеки конкретен случай се изпълняват от определен от изпълнителния директор на агенцията директор на дирекция.

 

Раздел III.
Звено за вътрешен одит

Чл. 10. (1) Звеното за вътрешен одит е на пряко подчинение на изпълнителния директор на агенцията и осъществява вътрешен одит по Закона за вътрешния одит в публичния сектор.

(2) Звеното по ал. 1 осъществява дейността по вътрешен одит на всички структури, програми, дейности и процеси в агенцията в съответствие с чл. 13 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор.

(3) Звеното по ал. 1 докладва директно на изпълнителния директор на агенцията.

(4) Звеното по ал. 1:

1. планира, извършва и докладва дейността по вътрешен одит в съответствие с изискванията на Закона за вътрешния одит в публичния сектор, стандартите за вътрешен одит, Етичния кодекс на вътрешните одитори, статута на вътрешния одит и утвърдената от министъра на финансите методология за вътрешен одит в публичния сектор;

2. изготвя на базата на оценка на риска тригодишен стратегически план и годишен план за дейността си, които се утвърждават от изпълнителния директор на агенцията, като годишният план се координира с годишния план на звеното за вътрешен одит в Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията;

3. изготвя одитен план за всеки одитен ангажимент, който съдържа обхват, цели, времетраене и разпределение на ресурсите за изпълнение на ангажимента, одитния подход и техники, вида и обема на проверките;

4. дава на изпълнителния директор на агенцията независима и обективна оценка за състоянието на одитираните системи за финансово управление и контрол и оценява процесите за идентифициране, оценяване и управление на риска, въведени от изпълнителния директор на агенцията;

5. проверява и оценява: съответствието на дейностите със законодателството, вътрешните актове и договори; надеждността и всеобхватността на финансовата и оперативната информация; създадената организация по опазване на активите и информацията; ефективността, ефикасността и икономичността на дейностите; изпълнението на задачите, договорите, поетите ангажименти и постигането на целите;

6. дава препоръки в одитните доклади за подобряване на адекватността и ефективността на системите за финансово управление и контрол, подпомага председателя на агенцията при изготвянето на план за действие и извършва проверки за проследяване изпълнението на препоръките;

7. изготвя и представя на изпълнителния директор на агенцията годишен доклад за дейността по вътрешен одит, който го изпраща на министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията в съответствие с чл. 40 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор.

 

Раздел IV.
Финансов контрольор

Чл. 11. (1) Финансовият контрольор осъществява предварителен контрол за законосъобразност на всички документи и действия, свързани с финансовата дейност, преди вземане на решение за поемане на задължение и извършване на разход.

(2) Финансовият контрольор е пряко подчинен на изпълнителния директор.

 

Раздел V.
Звено по сигурността на информацията

Чл. 12. (1) Служителят по сигурността на информацията изпълнява възложените му със Закона за защита на класифицираната информация (ЗЗКИ) задачи, ръководи звеното по сигурността на информацията и отговаря за защитата и контрола на достъпа до класифицираната информация, информационната сигурност на автоматизираните информационни системи (АИС) и криптографската сигурност.

(2) Служителят по сигурността на информацията е на пряко подчинение на изпълнителния директор.

(3) Служителят по сигурността на информацията осъществява дейността по защита на класифицираната информация, като:

1. разработва план за защита на класифицираната информация чрез организационни, физически и технически средства, провежда и контролира изпълнението на мероприятията от плана в мирно време, при военно или друго извънредно положение;

2. провежда процедура за обикновено проучване по чл. 47 ЗЗКИ и води регистър на издадените разрешения за достъп до информация с ниво на класификация "поверително" и по-високо;

3. организира подготовката и изпращането на необходимите документи за извършване на разширено и специално проучване на служители от агенцията за получаване на разрешение за достъп до информация с ниво на класификация "секретно" и по-високо;

4. следи за правилното определяне на нивото на класификация на информацията в агенцията;

5. организира и провежда обучението на служителите в агенцията за работа с класифицирана информация и прилагането на програмно-техническите и физическите средства за защита;

6. организира и извършва периодични проверки за движението и отчетността на материалите и документите, съдържащи класифицирана информация;

7. извършва анализ на риска, разработва и периодично актуализира мероприятия за намаляване на рисковете за нерегламентиран достъп до класифицирана информация и за повишаване на информационната сигурност в агенцията;

8. предлага на изпълнителния директор задължителните специфични изисквания за сигурност на АИС, които подлежат на утвърждаване от Държавна агенция "Национална сигурност"; преди въвеждане в експлоатация на АИС организира извършване на комплексна оценка на сигурността им и издаване на сертификати за сигурност от дирекция "Защита на средствата за връзка" на Министерството на вътрешните работи;

9. организира и поддържа защита на комуникационната и информационната среда от нерегламентиран достъп до информацията, която се създава, обработва и предава по мрежите, изграждани и поддържани от агенцията, чрез изграждане на Система за защита на комуникационната и информационната среда за обмен на класифицирана информация.

(4) Звеното по сигурността на информацията подпомага служителя по сигурността на информацията при изпълнението на възложените му със ЗЗКИ задължения, като:

1. организира и отговаря за правилното съхраняване, създаване, приемане, предоставяне и пренасяне на класифицираната информация;

2. участва при провеждането на всички мероприятия по защитата на класифицираната информация, предвидени в ЗЗКИ и в актовете по прилагането му;

3. регистрира и води на отчет движението на класифицирана информация;

4. организира, провежда и контролира изпълнението на конкретните мерки за физическа сигурност, свързани с физическия достъп и охрана на обектите на агенцията и използването на техническите средства.

 

Раздел VI.
Обща администрация

Чл. 13. (1) Общата администрация осигурява технически изпълнението на правомощията на изпълнителния директор и функциите на специализираната администрация.

(2) Общата администрация е организирана в две дирекции:

1. дирекция "Човешки ресурси, правно, административно и информационно обслужване";

2. дирекция "Финанси, стопански дейности и управление на собствеността".

 

Чл. 14. Дирекция "Човешки ресурси, правно, административно и информационно обслужване":

1. в областта на управлението на човешките ресурси:

а) разработва проекти на прогнози за човешките ресурси и проекти на вътрешни процедури за управление на човешките ресурси в агенцията;

б) съвместно с дирекция "Финанси, стопански дейности и управление на собствеността" планира разходите за труд, в т.ч. осигурителните разходи на агенцията;

в) изготвя длъжностното и поддържа в актуален вид поименното разписание на длъжностите на служителите в агенцията;

г) организира дейността по набиране на служители и провеждане на конкурси в агенцията по реда на Кодекса на труда и на Закона за държавния служител;

д) изготвя актове и документи, свързани с възникването, изменянето, прекратяването и регистрирането на служебните и трудовите правоотношения със служителите в агенцията, съхранява трудовите и служебните досиета на служителите;

е) отчита отпуските, издава и заверява служебните и трудовите книжки, приема болнични листове и ги предава в дирекция "Финанси, стопански дейности и управление на собствеността", подготвя документи за пенсиониране на служителите, отговаря за въвеждането на информация в Единната информационна система за управление на човешките ресурси и извършва вписванията в Административния регистър по чл. 61 от Закона за администрацията;

ж) осигурява методическа, организационна и техническа помощ по разработване и актуализиране на длъжностните характеристики на служителите в агенцията;

з) планира и организира всички видове обучение на служителите в агенцията с цел осигуряване на кариерното им развитие и по-висока ефективност;

и) координира и подпомага прилагането на процедурите за оценяване изпълнението на длъжностите на служителите в агенцията и прилага системата за заплащане и други придобивки на служителите в агенцията;

к) осигурява безопасни и здравословни условия на труд в агенцията;

2. в областта на правното обслужване:

а) осигурява в правно-нормативно отношение дейността на агенцията;

б) осъществява процесуалното представителство на изпълнителния директор и на агенцията;

в) (изм. - ДВ, бр. 15 от 2010 г.) участва в процедурите за възлагане на обществени поръчки на агенцията;

3. в областта на административно-информационното обслужване:

а) организира и осъществява общото ръководство на документооборота и деловодната дейност на агенцията;

б) систематизира и съхранява документите от текущия архив, осигурява информация за получената и изпратената кореспонденция;

в) осигурява ефективно функциониране на информационната система на агенцията и нейното интегриране с информационните системи на други министерства и ведомства;

г) осъществява връзките с обществеността и информационната и представителната дейност на агенцията.

 

Чл. 15. (Изм. - ДВ, бр. 15 от 2010 г.) Дирекция "Финанси, счетоводство и бюджет":

1. в областта на финансово-счетоводните дейности:

а) организира и осъществява цялостното финансово-счетоводно обслужване на дейността в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството, сметкоплана на бюджетните предприятия и приложимите счетоводни стандарти;

б) осъществява ефективен предварителен, текущ и последващ вътрешен финансов контрол;

в) разработва и прилага документи, свързани с финансово-счетоводната дейност на агенцията, и участва в организацията, изграждането и функционирането на системата за финансово управление и контрол;

г) следи за ефективното и законосъобразното администриране на приходите и разходването на бюджетните и целевите средства при спазване на финансовата дисциплина;

д) осигурява данните и изготвя ежемесечни и тримесечни отчети за касовото изпълнение на бюджета на агенцията;

е) съставя годишния финансов отчет на агенцията;

ж) подпомага изпълнителния директор на агенцията за правилното и законосъобразното използване на финансовите ресурси и за предотвратяване на разхищения и злоупотреби с парични средства;

2. в областта на бюджетните дейности:

а) организира, разработва и съставя проектобюджета и бюджета на агенцията като второстепенен разпоредител с бюджетни кредити;

б) организира, разработва и съставя поименните списъци на инвестиционните програми и документацията за капиталовите разходи по бюджета на агенцията;

в) подготвя предложения за корекции по бюджета на агенцията и изготвя анализи и справки по изпълнението на бюджета и целевите финансирания на агенцията;

г) осигурява, проверява и комплектува необходимите документи за разплащане на разходите за инвестиционната програма по бюджета на агенцията и планира и извършва пълни и частични инвентаризации на материалните и нематериалните активи, парични средства и разчети;

д) поддържа текущ финансово-счетоводен архив и база данни за капиталовите разходи на агенцията и осигурява условия за проверки и финансов контрол от компетентните органи;

е) участва в подготовката и провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки.

 

Чл. 15а. (Нов - ДВ, бр. 15 от 2010 г.) Дирекция "Управление на собствеността и снабдяване":

1. в областта на управлението на собствеността:

а) организира, отговаря и осъществява контрол за правилното, законосъобразното и ефективното ползване и управление на недвижимите и движимите вещи, предоставени на агенцията;

б) организира и осигурява поддръжката и ремонта на предоставените на агенцията недвижими имоти, съоръжения и движими вещи;

в) отговаря за правилната техническа експлоатация и поддръжка на транспортните средства на агенцията;

г) предлага предприемане на разпоредителни действия по отношение на недвижимите имоти и движимите вещи на агенцията с оглед постигане на максимална ефективност;

д) подпомага изпълнителния директор на агенцията за опазване на собствеността и предотвратяване на разхищения и злоупотреби със стоково-материални ценности;

е) участва в разработването на поименните списъци, инвестиционни програми и документация за капиталовите разходи на агенцията;

2. в областта на снабдяването и обществените поръчки:

а) планира, организира и осъществява цялостното материално-техническо снабдяване на агенцията с техника, транспортни средства, инвентар, консумативи и др.;

б) планира и организира процедурите за обществените поръчки в агенцията и следи за тяхното законосъобразно провеждане;

в) участва в организирането на доставката, съхраняването и разпределянето на работно и специално работно облекло;

г) осигурява функционирането и поддръжката на системите за охранителен и пропускателен режим, пожароизвестяване и пожарогасене на агенцията;

д) организира и осигурява почистването и отговаря за санитарно-хигиенните условия в сградния фонд на агенцията.

 

Раздел VII.
Специализирана администрация

Чл. 16. (1) Специализираната администрация подпомага и осигурява осъществяването на правомощията на изпълнителния директор на агенцията.

(2) Специализираната администрация е организирана в Главна дирекция "Електронни съобщителни мрежи за националната сигурност" (ЕСМНС) и в дирекция "Информационни и комуникационни системи" (ИКС).

 

Чл. 17. Дирекция "Информационни и комуникационни системи" подпомага изпълнителния директор, като:

1. (изм. - ДВ, бр. 15 от 2010 г.) осигурява развитието, поддържането, експлоатацията, администрирането, управлението, интеграцията, ефективното използване и координацията на центрове, лаборатории и портали, свързани с дейността на агенцията;

2. реализира проекти, свързани с изграждането на интегрирана среда за предоставяне на електронни съобщения;

3. поддържа и администрира интегрирана информационно-комуникационна среда за нуждите на електронното управление;

4. поддържа, администрира и развива електронни системи и услуги, когато такива са изградени в изпълнение на проекти и програми в областта на информационните и комуникационните технологии;

5. (отм. - ДВ, бр. 15 от 2010 г.)

6. (изм. - ДВ, бр. 15 от 2010 г.) подпомага изпълнителния директор при осъществяването на дейности по планиране, анализ и мерки за развитие и интегриране на електронни съобщителни мрежи.

 

Чл. 18. Главна дирекция "Електронни съобщителни мрежи за националната сигурност" подпомага изпълнителния директор, като:

1. ръководи, експлоатира и развива електронната съобщителна инфраструктура, преносни съоръжения, оборудване за комутация и СООП, които се определят, изменят и закриват с акт на министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията по предложение на изпълнителния директор;

2. организира и осъществява дейности по съхраняване и охрана на военновременните и кризисните запаси;

3. организира експлоатацията на кабелните линии на електронната съобщителна мрежа на агенцията и съоръженията към тях;

4. развива, организира и експлоатира център за управление и наблюдение на електронна съобщителна мрежа;

5. поддържа и актуализира планове, програми и инструкции за подготовка на личния състав по привеждане на агенцията в готовност за работа по управление на кризи от военен и невоенен характер;

6. експлоатира електронните съобщителни мрежи във връзка с националната сигурност, както и осигурява електронни съобщения за управление при кризи, при въвеждане на режим "военно положение", режим "положение на война" или режим "извънредно положение";

7. (изм. - ДВ, бр. 15 от 2010 г.) извършва дейности по защита на информационни системи на главната дирекция;

8. развива и поддържа в готовност използването на електронната съобщителна мрежа за работа в условия на кризи и бедствия и за нуждите на единен европейски номер за спешни повиквания "112";

9. (изм. - ДВ, бр. 15 от 2010 г.) съвместно с дирекция "Управление на собствеността и снабдяване" организира и осъществява паспортизацията на всички съоръжения на съобщителните обекти с отбранително предназначение;

10. (изм. - ДВ, бр. 15 от 2010 г.) организира поддържането и съхраняването на резервни възли и материали, предназначени за функционирането на електронните съобщителни мрежи за националната сигурност;

11. (изм. - ДВ, бр. 15 от 2010 г.) съвместно с дирекция "Управление на собствеността и снабдяване" планира доставките на оборудване, материали и резервни части за ремонтни дейности и експлоатационни нужди на кабелните магистрали и съоръженията към тях;

12. изготвя обосновани и актуализирани разчети на военновременните запаси, необходими за нормалното осъществяване на далекосъобщения в период на кризи от военен и невоенен характер;

13. поддържа в изправност и готовност за работа автоматизираната система за оповестяване на агенцията;

14. (нова - ДВ, бр. 15 от 2010 г.) осигурява дейностите по реализиране на държавната политика в областта на пространствените данни;

15. (нова - ДВ, бр. 15 от 2010 г.) участва в работата на Комитета към Европейската комисия по въпросите и дейностите, свързани с пространствените данни и инициативата за глобален мониторинг за околна среда и сигурност;

16. (нова - ДВ, бр. 15 от 2010 г.) осъществява връзки и сътрудничество с другите сходни европейски структури в областта на пространствените данни и глобалния мониторинг на околна среда и сигурност.

 

Глава четвърта.
ОРГАНИЗАЦИЯ НА РАБОТАТА

Чл. 19. Изпълнителният директор на агенцията организира работата на администрацията чрез вътрешни правила и заповеди.

 

Чл. 20. Структурата на административните звена се утвърждава от изпълнителния директор по предложение на главния секретар.

 

Чл. 21. (1) Дирекциите осъществяват своите функции в съответствие с функционалните си характеристики.

(2) Държавните служители и лицата, работещи по трудово правоотношение, изпълняват възложените им задачи въз основа на длъжностни характеристики, утвърдени от главния секретар.

(3) Директорите представят на главния секретар ежегоден доклад за дейността на подчинените им структурни звена.

 

Чл. 22. (1) Работното време на служителите, работещи при условията на редовно работно време в агенцията, е 8 часа дневно и 40 часа седмично при 5-дневна работна седмица.

(2) Работното време по ал. 1 е от 9,00 до 17,30 ч. с обедна почивка 30 минути между 12,00 и 14,00 ч.

(3) В зависимост от характера и условията на работа организацията на работа на служителите в агенцията е:

1. редовно работно време;

2. ненормирано работно време;

3. работа по график;

4. време на разположение.

 

Чл. 23. (1) За изпълнение на определени задачи, свързани с дейността на агенцията, могат да бъдат привличани нещатни сътрудници в качеството им на експерти.

(2) Правата и задълженията на лицата по ал. 1 се определят в акта за привличането им и в сключения с тях договор от изпълнителния директор.

 

Чл. 24. (1) За образцово изпълнение на служебните си задължения служителите в агенцията могат да бъдат награждавани с отличия и награди със заповед на изпълнителния директор.

(2) Стойността на паричната или предметната награда не може да надвишава размера на основната заплата на държавния служител. Изпълнителният директор може по своя преценка едновременно да награди с отличие и с предметна награда.

 

Чл. 25. Пропускателният режим, документооборотът, противопожарната охрана и други специфични разпоредби, свързани с организацията на работа в агенцията, се уреждат с вътрешни правила, инструкции и заповеди на изпълнителния директор на агенцията.

 

Заключителни разпоредби

Параграф единствен. Правилникът се приема на основание чл. 55 от Закона за администрацията.

 

Приложение към чл. 6, ал. 3
Приложение към чл. 6, ал. 3

(Изм. - ДВ, бр. 15 от 2010 г.)

Обща численост на персонала в административните звена на Изпълнителна агенция "Електронни съобщителни мрежи и информационни системи" - 622 щатни бройки

Изпълнителен директор 1
Заместник изпълнителен директор 1
Звено за вътрешен одит 2
Финансов контрольор 1
Звено по сигурността на информацията 3
Главен секретар 1
Обща администрация 40
в т. ч.:  
дирекция "Човешки ресурси, правно, 18
административно и информационно  
обслужване"  
дирекция "Финанси, счетоводство и бюджет" 13
дирекция "Управление на собствеността и 9
снабдяване"  
Специализирана администрация 573
в т. ч.:  
дирекция "Информационни и комуникационни 17
системи"  
Главна дирекция "Електронни съобщителни 556
мрежи за националната сигурност"  
в т. ч. териториални звена 526

 

Предложи
корпоративна публикация
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Резултати | Архив