Начало
› Профил на потребителите
Профил на потребителите
От 01.10.2008 г. Гемиус България измерва аудиторията на деловия портал Econ.bg.
Профил на потребителите:
Данни на Гемиус България за 2011:
Архив на данни на Гемиус България за 2010:
Архив на данни на Гемиус България за 2009:
Декември Ноември Октомври Септември Август
Юли Юни Май Април Март Февруари Януари
Архив на данни на Гемиус България за 2008:
Декември Ноември Октомври
Изследване на потребителите - Сова 5
Основните резултати показват:
- Няма изразени предпочитания от гледна точка на пола на потребителите – разпределението мъже - жени е 44/56;
- това са преди всичко хора в активна възраст (с най-висок дял са 25-44 годишните);
- хората са предимно работещи;
- повече от половината потребители са с висше образование;
- 15% имат собствен бизнес, а 9% се числят към висшия управленски персонал;
- 57% от потребителите посещават Econ.bg поне един път дневно;
- използват Интернет както от къщи, така и от работното си място;
- 20% от тях разполагат с над 800 лв. на месец;
- 53% от тях са семейни, а в 26% от домакинствата има едно дете под 18 годишна възраст;
- решението за купуването на хранителни стоки за домакинството в почти две трети от случаите е тяхно.