Икономическа политика и анализи
Други услуги
Образование и наука
Малък и среден бизнес
ИТ услуги
Медии
Реклама и PR
Строителство и имоти
Консултантски услуги
Търговия
Туризъм
Производство
Ценни книжа
Транспорт и спедиция
Институции
Литература
Организации
Банки и финанси
Лизинг
Европейска интеграция
Селско и горско стопанство
Пенсионно и здравно осигуряване
Застраховане
Статистика
Ефект на Кантилон (Cantillon Effect)
Характерното въздействие от увеличение в паричното предлагане, предизвикано от факта, че различните получатели на допълнителни налични средства ги използват по различен начин и така влияят върху относителното търсене на стоки и услуги и техните относителни цени. Английско-български учебен речник по икономика, Доналд Ръдърфорд, ИК Прозорец, 1997 ECON.BG ...