Начало › Изследване на потребителите - Сова 5

Изследване на потребителите - Сова 5


Профил на аудиторията на Econ.bg (февруари 2008 г.)


Изследването е реализирано от “СОВА-5" по метода на pop-up анкета с ограничаване на банерния призив за участие и забрана за повторно гласуване по cookies. Основните резултати показват:

  • Няма изразени предпочитания от гледна точка на пола на потребителите – разпределението е 50/50;
  • това са преди всичко хора в активна възраст (с най-висок дял са 31-40 годишните);
  • хората са предимно работещи87%;
  • близо три четвърти от потребителите са с висше образование (над 73%);
  • 57% от тях  посещават Econ.bg поне един път дневно;
  • използват Интернет както от къщи, така и от работното си място;
  • 58% от тях разполагат с над 500 лв. на месец, което е почти два пъти повече от средния показател за страната. Една пета разполага с над 1201 лв. месечно;
  • забелязват рекламите по Интернет, като с по-висок дял са тези, които  проявяват интерес и към това кой какво рекламира;
  • 53% от тях са семейни, а в 26% от домакинствата има едно дете под 18 годишна възраст;
  • решението за купуването на хранителни стоки за домакинството в почти две трети от случаите случаи е тяхно.








Пълният текст на изследването може да бъде свален от тук.


Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8990
GBP2.4796 2.4887 2.3566
от 00:24 06 Януари 2025 повече »
Резултати | Архив
Евтим Милошев: България е сигурна дестинация, а за туризма това е изключително важно България не е просто привлекателна дестинация, България е сигурна дестинация, а за туризма това е изключително важно. Това заяви служебният...