Начало
› Изследване на потребителите - Сова 5
Изследване на потребителите - Сова 5
Профил на аудиторията на Econ.bg (февруари 2008 г.)
Изследването е реализирано от “СОВА-5" по метода на pop-up анкета с ограничаване на банерния призив за участие и забрана за повторно гласуване по cookies.
Основните резултати показват:
- Няма изразени предпочитания от гледна точка на пола на потребителите – разпределението е 50/50;
- това са преди всичко хора в активна възраст (с най-висок дял са 31-40 годишните);
- хората са предимно работещи – 87%;
- близо три четвърти от потребителите са с висше образование (над 73%);
- 57% от тях посещават Econ.bg поне един път дневно;
- използват Интернет както от къщи, така и от работното си място;
- 58% от тях разполагат с над 500 лв. на месец, което е почти два пъти повече от средния показател за страната. Една пета разполага с над 1201 лв. месечно;
- забелязват рекламите по Интернет, като с по-висок дял са тези, които проявяват интерес и към това кой какво рекламира;
- 53% от тях са семейни, а в 26% от домакинствата има едно дете под 18 годишна възраст;
- решението за купуването на хранителни стоки за домакинството в почти две трети от случаите случаи е тяхно.
Пълният текст на изследването може да бъде свален от тук.