Начало › Изследване на потребителите - Сова 5

Изследване на потребителите - Сова 5


Профил на аудиторията на Econ.bg (февруари 2008 г.)


Изследването е реализирано от “СОВА-5" по метода на pop-up анкета с ограничаване на банерния призив за участие и забрана за повторно гласуване по cookies. Основните резултати показват:

  • Няма изразени предпочитания от гледна точка на пола на потребителите – разпределението е 50/50;
  • това са преди всичко хора в активна възраст (с най-висок дял са 31-40 годишните);
  • хората са предимно работещи87%;
  • близо три четвърти от потребителите са с висше образование (над 73%);
  • 57% от тях  посещават Econ.bg поне един път дневно;
  • използват Интернет както от къщи, така и от работното си място;
  • 58% от тях разполагат с над 500 лв. на месец, което е почти два пъти повече от средния показател за страната. Една пета разполага с над 1201 лв. месечно;
  • забелязват рекламите по Интернет, като с по-висок дял са тези, които  проявяват интерес и към това кой какво рекламира;
  • 53% от тях са семейни, а в 26% от домакинствата има едно дете под 18 годишна възраст;
  • решението за купуването на хранителни стоки за домакинството в почти две трети от случаите случаи е тяхно.








Пълният текст на изследването може да бъде свален от тук.


Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8784
GBP2.4796 2.4887 2.3506
от 17:24 22 Ноември 2024 повече »
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Резултати | Архив
Лидия Шулева: Има неправомерно увеличаване на минималната пенсия Натрупани са много сериозни дисбаланси в пенсионната система, които дават отражение днес. Това каза пред БНР Лидия Шулева, бивш вицепремиер и...