Акция или кампания при въвеждането, т.е. в началната фаза от жизнения цикъл на стоката. Според това дали на пазара излиза нова стока,нова стока под нова търг. марка или известна вече марка се въвежда на нов пазар, се подбират различни стратегии на В.р. Основна черта на В.р. е интензивността, свързана с високи разходи по обхващането на широка аудитория, които са за сметка на печалбата и се компенсират в следващите фази.
Основно рекл. правило е, че стоки, чието доставяне в търг. мрежа е проблематично, не могат да бъдат обект на В.р. Пропускането на върховия миг за В.р. в кампанията по пускане на изделието в продажба намалява въздействието и успеха й, води до намаляване на интереса към рекламираната стока и вложените средства се изразходват напразно.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |