Система за организация, управление и реализация на износната стопанска пропаганда и реклама, осъществявана от външнотърг. организации, търг. им партныори на външните пазари и чрез разгласата на чуждите рекламодатели в страната. В редица страни като Китай, Куба и др. външнотърг. реклама се осъществява в условията на държавен монопол на външната търговия, концентрация и единно ръководство на В.р. по страни, групи стоки, форми и средства за комуникация, поради което дадени рекл. агенции получават монополното право за провеждане на експортната и вносната реклама в страната. Регулира се чрез законови и подзаконови актове.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |