Провеждане на редица мероприятия като обща политика на всички работници и служители в предприятието за неговото представяне, основани върху способността на адресата да гради мнението си за заинтересования комуникатор въз основа на личния опит и впечатления.
В.р. ПР са: отпечатването на фирмената марка върху цялата документация на предприятието; амбалажът; раздаваните премии и рекл. сувенири; обслужването на контрагента, което трябва да е бързо, съвременно и културно; етичното отношение към клиентите, превърнато в дълг на всички служители; поддържането на работните облекла и места в отличен вид; изготвянето и обработката на фирмената документация - организирано по най-съвършен начин; мострите и образците да създават представа за фирмата като водещо предприятие; кореспонденцията - извършвана в срок, безупречна, прегледна и лесна за ползване; следпродажбеното обслужване - леснодостъпно, оперативно и качествено; рекламациите да се уреждат незабавно и без излишни формалности. За осъществяването на тази политика е необходимо непрекъснато високо качество на продукцията и на оказваните услуги - като основа за по-нататъшно изграждане на положително мнение за предприятието.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8824 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3574 |