Част от книгата - подвързията й, затворена между двете корици. Размерът на Г. зависи от формата на изданието и обема на книжното тяло. Текстовите елементи се поставят на Г.: напречно, когато изданието е с обем над 25 коли; по височина отдолу-нагоре при тесен Г.; при албумни издания, които стоят водоравно за постоянно разглеждане - по височина отгоре-надолу. При много издания - каталози, справочници, указатели, монографии, Г. служи и като рекламоносител. Степента на забелязване и запаметяване на рекламата върху Г. при обемисти книги обикновено е по-висока, отколкото при поместване на четвърта корица. Цените за рекламите, поместени върху Г., най-често се определят по споразумение.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8824 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3574 |